Amazon lansează magazinul online de reduceri în Europa
Amazon face un nou pas în strategia sa de a concura cu platformele asiatice low-cost, precum Temu și Shein, prin lansarea Amazon Haul în Europa. Această platformă este deja disponibilă în versiune beta pentru anumiți clienți din Regatul Unit și se preconizează că va fi lansată complet în săptămânile următoare.
Cu Haul, Amazon oferă utilizatorilor acces la o gamă variată de produse la prețuri accesibile, incluzând milioane de articole din peste 30 de categorii, cum ar fi modă, casă și stil de viață. Prețurile încep de la 1 liră sterlină, iar majoritatea articolelor sunt sub 10 lire sterline, multe dintre ele la 20 de lire sau mai puțin.
De asemenea, clienții beneficiază de reduceri suplimentare de 5% pentru comenzile de peste 50 de lire sterline și 10% pentru comenzile de peste 75 de lire sterline. Livrarea este gratuită pentru comenzile de peste 15 lire sterline, iar pentru comenzile mai mici se aplică o taxă standard de 2,99 lire sterline.
„Lucrăm constant pentru a oferi cea mai bună experiență de cumpărături clienților noștri, iar aceasta este o altă modalitate de a oferi prețuri mici pentru o gamă largă de produse,” a declarat John Boumphrey, managerul Amazon pentru Marea Britanie. Amazon Haul promite „prețuri nebunești de mici” la o gamă variată de produse, consolidându-și astfel poziția pe piața europeană.