Netflix atinge 94 de milioane de utilizatori activi lunar pentru abonamentul cu reclame
Netflix a anunțat recent că opțiunea sa de abonament cu reclame a atins 94 de milioane de utilizatori activi lunar, înregistrând o creștere de peste 20 de milioane față de raportările anterioare din noiembrie, conform CNBC.
Lansat în noiembrie 2022, acest plan de abonament cu reclame costă 7,99 dolari pe lună, fiind semnificativ mai accesibil decât cel mai ieftin abonament fără reclame, care are un preț de 17,99 dolari. Această strategie face parte din eforturile Netflix de a crește profitabilitatea, prin generarea de venituri din publicitate, similar altor platforme de streaming.
Amy Reinhard, președintele diviziei de publicitate Netflix, a menționat că utilizatorii acordă o atenție mai mare reclamelor, comparativ cu concurența, iar acest interes rămâne constant pe parcursul vizionării. De asemenea, Netflix a subliniat că abonamentul cu reclame atrage o audiență semnificativă în rândul tinerilor cu vârste între 18 și 34 de ani, depășind astfel numărul de telespectatori ai rețelelor de televiziune prin cablu sau difuzare din SUA.