Carrefour România se concentrează pe Inteligența Artificială
Retailerul francez Carrefour își va intensifica focusul pe zona de Inteligență Artificială (AI) în România. Gabriela Stănică, noul Chief Information Officer, Digital & AI, a declarat: „Sunt onorată să încep o nouă provocare în cadrul Carrefour România și să continui, alături de echipa mea, procesele ample de transformare digitală ale companiei, acum și cu o mai mare aplecare pe zona de AI.”
Stănică subliniază că tehnologia, datele și inteligența artificială reprezintă catalizatori esențiali pentru o experiență de retail mai inteligentă și personalizată, adaptată nevoilor clienților și colegilor. Inteligența Artificială a fost identificată ca o prioritate strategică pentru grupul Carrefour, fiind deja utilizată în România pentru analiza comportamentului de consum, optimizarea sortimentului și personalizarea programului de loialitate Act for Good.
Compania explorează aplicații diverse ale Inteligenței Artificiale pentru a anticipa nevoile consumatorilor și a se adapta mai bine la realitățile pieței.