H&M raportează profit operațional trimestrial peste estimările analiștilor
Grupul suedez Hennes & Mauritz AB (H&M) a anunțat un profit operațional de 5,91 miliarde de coroane suedeze (aproximativ 627 milioane de dolari) pentru trimestrul martie-mai 2025, depășind estimările analiștilor, care previzionau un profit de 5,88 miliarde de coroane suedeze. Această performanță pozitivă reflectă eforturile directorului general Daniel Erver de a revitaliza marca și a atrage un număr mai mare de clienți.
Marja de profit s-a situat la 10,4%, în scădere de la 11,9% în aceeași perioadă a anului trecut. H&M a raportat vânzări de 56,7 miliarde de coroane suedeze (5,99 miliarde de dolari), comparativ cu 59,6 miliarde de coroane suedeze în anul anterior. Analiștii anticipau vânzări de 57 miliarde de coroane suedeze.
Acțiunile H&M au crescut cu 7,5% pe Bursa de la Stockholm, investitorii reacționând pozitiv la rezultatele financiare. Erver a menționat că opiniile clienților au fost încurajatoare, subliniind că colecțiile recente sunt mai actuale și moderne.
H&M își menține atenția asupra prețurilor, având în vedere că consumatorii sunt din ce în ce mai atenți la cheltuieli în contextul incertitudinilor economice globale. De asemenea, compania analizează noi piețe de creștere, planificând deschiderea primelor magazine în Brazilia, El Salvador și Venezuela, precum și în Paraguay anul viitor.