Poșta Română caută partener pentru cutii poștale digitale
Poșta Română a inițiat o procedură de selecție pentru găsirea unui partener care să colaboreze la instalarea și utilizarea a 6.000 de cutii poștale digitale (BCPD). Obiectivul acestui demers este creșterea cotei de piață a companiei în domeniul serviciilor poștale de comerț electronic și coletărie.
Acordul de asociere va fi valabil pe o perioadă de 10 ani, conform informațiilor analizate. Ofertele pentru acest parteneriat vor fi deschise în a doua decadă a lunii august.
Implementarea acestui proiect va conduce la creșterea competitivității și la reducerea costurilor pentru Poșta Română.
În cadrul inițiativelor recente, Poșta Română a deschis, în iunie 2022, primul ghișeu poștal digital în Capitală, oferind soluții de procesare self-service pentru diverse operațiuni poștale. Directorul general, Valentin Ștefan, a menționat că, până la sfârșitul anului 2022, compania intenționează să instaleze 70 de terminale în zonele urbane aglomerate, precum și o rețea de 3.000 de cutii poștale similare cu cele oferite de eMAG (Easybox).