Nissan X-Trail NISMO: cea mai sportivă variantă a SUV-ului
SUV-ul Nissan X-Trail va beneficia, în premieră, de o versiune NISMO, dezvoltată de divizia de performanță a constructorului japonez. Această variantă va debuta în această toamnă, în Japonia.
Nissan X-Trail NISMO este conceput ca un „SUV Grand Touring care oferă o experiență pasională”, combinând manevrabilitatea de zi cu zi cu performanța de curse, aerodinamica și estetica specifică liniei NISMO.
Caracteristici dinamice și performanță
Caracteristicile dinamice ale lui X-Trail NISMO se concentrează pe un comportament sportiv pe șosea, având o direcție precisă, accelerație rapidă și o caroserie care asigură un confort rafinat. Suspensia este echipată cu amortizoare Kayaba Swing Valve, o premieră pentru un model Nissan, care compensează mișcările de ruliu specifice SUV-urilor, oferind în același timp un confort maxim.
Tracțiunea integrală, bazată pe tehnologia e-4ORCE, a fost reglată special pentru X-Trail NISMO, îmbunătățind distribuția tracțiunii spate și controlul roților din față, facilitând virajele fără derapaje. Fiecare mod de condus selectat de șofer are caracteristici unice de accelerație și distribuție a tracțiunii între cele două axe.
Design și interior
X-Trail NISMO va fi echipat cu anvelope de performanță, Michelin Pilot Sport EV, și jante de 20 de inchi. Modurile de condus includ un mod SPORT și unul AUTO. Designul exterior a fost îmbunătățit, având accente cromate închise la culoare în partea frontală, un eleron central inscripționat cu NISMO și spoilere laterale cu accente roșii vibrante. În spate, bara include un difuzor de aer și proiectorare de ceață inspirate din motorsport.
La interior, culorile predominante sunt negru cu accente roșii, iar scaunele Recaro (opțional) oferă susținere laterală excelentă.
Lansare și disponibilitate
Nissan a anunțat că startul vânzărilor pentru X-Trail NISMO în Japonia va avea loc pe 24 septembrie, fără detalii suplimentare despre o posibilă lansare pe piața din Europa. În prezent, cea mai performantă variantă disponibilă în Europa este versiunea Tekna, echipată cu motorul hibrid e-4ORCE de 211 CP, la un preț de 51.000 de euro pe piața din România.