Apeluri record la call-center-ul ANPIS pentru tichetele la energie
Peste 15.000 de apeluri au fost înregistrate într-o singură săptămână la call-center-ul Agenției Naționale de Plăți și Inspecție Socială (ANPIS) în legătură cu tichetele la energie. Informația a fost făcută publică de ministrul Muncii, Florin Manole, pe pagina sa de socializare.
„Am fost la call center-ul ANPIS, unde colegii noștri răspund zilnic la mii de întrebări de la oameni din toată țara. Le mulțumesc pentru munca lor, pentru răbdare și pentru profesionalism. Îi încurajez pe toți cetățenii eligibili să aplice pentru tichetele de energie“, a declarat ministrul după vizita la ANPIS.
În săptămâna respectivă, au fost înregistrate exact 15.117 apeluri la ANPIS referitoare la tichetele de energie. Reprezentanții agenției au subliniat importanța cunoașterii faptului că tichetul nu este necesar la plata facturii.