WeWear își deschide porțile în Constanța
În luna noiembrie, Triumph lansează în premieră internațională WeWear, primul său concept de magazin multi-brand cu produse de lenjerie intimă pentru femei și bărbați. Această inițiativă marchează începutul unui nou capitol în retail, având planuri de extindere în toată Europa.
WeWear reunește cinci branduri cu stiluri distincte, dar complementare: Triumph, sloggi, Beldona, Marc O’Polo și Joop!, care sunt pregătite să fie descoperite în noile concept stores. Brandurile oferă o gamă variată, de la feminitatea modernă a Triumph, rafinamentul premium al Beldona și confortul cotidian al sloggi, la atemporalitatea sofisticată a Marc O’Polo și eleganța urbană a Joop!. Acestea sunt definite prin calitate și excelență în design, oferind o experiență unică de shopping.
Noul concept de magazin WeWear este deschis în Constanța, în cele două mall-uri City Park Mall și VIVO!, în aceleași locații. Pentru cei care nu pot ajunge în Constanța, universul WeWear poate fi explorat și online.
Clienții sunt invitați să descopere o abordare contemporană a retailului fashion, într-un spațiu vibrant unde lenjeria intimă, ținutele de casă și costumele de baie se îmbină armonios. WeWear îmbină rafinamentul pieselor cu un mediu prietenos, incluziv și ușor de navigat, devenind o destinație deschisă tuturor, indiferent de gen sau stil de viață.
„Prin WeWear, ne propunem să reinventăm experiența de shopping multi-brand pentru lenjerie, costume de baie și articole de relaxare. Dorim să oferim consumatorilor oportunitatea de a explora stiluri, categorii și branduri diferite, într-un spațiu elegant și atent conceput”, a declarat Roman Braun, Managing Partner Triumph.
WeWear România așteaptă vizitatorii într-un spațiu inovator pentru a experimenta un nou concept de shopping, cu produse super stylish și confortabile din familia de branduri Triumph.