Anastasia Soare din Constanța își dezvăluie cartea „Conturul unui vis”
Anastasia Soare, singura româncă inclusă în topul celor mai bogate femei din Statele Unite, își lansează volumul „Conturul unui vis”, publicat de Bookzone, în această seară, la Opera Română din București.
Cartea oferă o privire sinceră asupra parcursului său, începând de la un apartament modest din Constanța până la conducerea brandului global Anastasia Beverly Hills, recunoscut pentru inovația în machiaj. Autoarea descrie drumul său către succes, discutând despre principii precum munca asiduă, construirea relațiilor autentice, dorința de a depăși așteptările și perseverența, dar și despre momentele dificile care i-au testat curajul și ambiția.
„Am trăit două vieți: România m-a învățat perseverența, iar America mi-a oferit cadrul pentru a-mi perfecționa abilitățile și a-mi câștiga încrederea în mine. Credința în destin și în mine însămi a fost motorul tuturor realizărilor mele”, mărturisește Soare în volum.
Cartea este o invitație pentru cititori să își urmeze instinctul și visele, oricât de îndrăznețe ar părea, oferind inspirație pentru cei aflați la început de drum. Anastasia Soare, plecând din România în 1989, la 32 de ani, și-a construit o carieră impresionantă în Statele Unite, ajungând în topul celor mai bogate femei de afaceri, cu o avere estimată de Forbes la 1,2 miliarde de dolari.
Născută la Constanța, Anastasia a fost influențată de stilul de artă grecesc, roman și bizantin. A lucrat ca ucenică în croitoria părinților, unde a observat aplicarea proporțiilor pe corpul uman. Pregătindu-se ca estetician în România, a plecat împreună cu familia în California. Lucrând în diferite saloane de înfrumusețare din Beverly Hills, Anastasia a dezvoltat o tehnică proprie de aranjare a zonei ochilor, bazată pe Secțiunea de Aur și îmbinată cu tehnici de îngrijire a pielii.
Cu ajutorul clienților fideli, Anastasia a deschis primul salon în 1997, pe Bedford Drive în Beverly Hills, numit Anastasia Beverly Hills. Succesul acestui prim salon a dus la deschiderea celui de-al doilea în Brentwood, California, în 2010. Anastasia și-a extins piața cu salonul de înfrumusețare Anastasia Brow Studio la Nordstrom, Sephora și în alte locuri din întreaga lume, precum și cu gama de produse proprii destinate îngrijirii sprâncenelor și pielii, vândute în magazine precum Sephora, Nordstrom, Ulta și altele.