Hot News
Planul Urbanistic General al Constanței, întârziat de mai bine de trei ani
Poți face orice pe proprietatea ta? Poți da muzica la maximum și poți crește animale care deranjează vecinii, doar pentru că ești proprietar?
Se judecă apelul în cazul bărbatului care a încercat să omoare un alt bărbat cu un topor
Nicuşor Dan: PNRR reprezintă un insucces parţial. Sunt foarte optimist că vor fi utilizate peste 95% din fonduri.
Răspunsul lui Grindeanu la întrebarea dacă Bolojan va ocupa funcția de premier în primăvară
CONTACT
GazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Citind: Proprietarul unui salon de coafură din România explică tendința privind avansul de 50% care poate fi pierdut: Noi plătim 50% din necazurile clienților. Toți se vaită de același lucru!
Distribuie
Caută
Font +/-Aa
GazetaUrbana.roGazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Urmați-ne
© 2024 gazetaurbana.ro
GazetaUrbana.ro > Economic > Proprietarul unui salon de coafură din România explică tendința privind avansul de 50% care poate fi pierdut: Noi plătim 50% din necazurile clienților. Toți se vaită de același lucru!
Economic

Proprietarul unui salon de coafură din România explică tendința privind avansul de 50% care poate fi pierdut: Noi plătim 50% din necazurile clienților. Toți se vaită de același lucru!

Data: 13 decembrie 2024 - 13:06
Zaharia Stancu 335
Distribuie
foto proprietarul unui salon de coafura din romania explica tendinta privind avansul de 50 care poate fi pierdut noi platim 50 din necazurile clientilor toti se vaita de acelasi lucru 675c04e4cdedd

Sursa foto: Google Images

Proprietarul unui salon de coafură din România explică avansul de 50%

Proprietarul unui salon de coafură din România a implementat un sistem de rezervare care impune un avans de 50% din valoarea programării. Acest avans poate fi pierdut dacă rezervarea este anulată cu mai puțin de 24 de ore înainte. Motivul acestei decizii este creșterea numărului de programări neonorate, care a generat pierderi semnificative pentru afacere.

Impactul programărilor neonorate

În ultimele patru luni, pierderile cauzate de programările neonorate au depășit 72.000 de euro. Proprietarul subliniază că aceste pierderi afectează toți antreprenorii din domeniul serviciilor, inclusiv medici, restaurante și saloane, care se confruntă cu aceleași probleme. Costurile fixe (chirii, salarii, utilități) rămân neacoperite atunci când programările nu sunt onorate.

Schimbarea comportamentului clienților

Conform proprietarului, comportamentul clienților s-a schimbat drastic, iar programările online au crescut semnificativ în ultimii trei ani, dar odată cu această creștere a venit și o tendință de neprezentare. El menționează că, în alte domenii, cum ar fi turismul sau cinematografia, neprezentarea duce la penalizări, iar acest principiu ar trebui să se aplice și în sectorul de înfrumusețare.

Necesitatea unui avans pentru sustenabilitate

Proprietarul consideră că implementarea acestui sistem nu afectează clienții care respectă programările, ci este o măsură necesară pentru a asigura sustenabilitatea afacerii. El atrage atenția asupra faptului că, fără un avans, pierderile financiare se reflectă în creșterea generală a prețurilor, afectând toți clienții.

Proprietarul salonului GETT’S discută despre avansul de 50% și provocările clienților

Proprietarul salonului de coafură GETT’S din România a explicat recent tendința de a solicita un avans de 50% din partea clienților, subliniind că această practică este menită să împărtășească riscurile financiare. „Noi plătim 50% din necazurile clienților. Facem pierderea jumate/jumate cu clienții, atât timp cât va fi sustenabil, tocmai pentru că ne dorim și apreciem fidelitatea acestora”, a declarat proprietarul.

Cu toate acestea, el a observat o fractură în modul de gândire al clienților, care, pe de o parte, nu își asumă responsabilitatea pentru situațiile dificile, dar, pe de altă parte, se așteaptă ca salonul să suporte costurile generate de acestea. „Deși înțelegem problemele complexe pe care viața le aduce, nu ne permitem să plătim pentru necazurile clienților”, a adăugat acesta.

Antreprenorul a subliniat că, în ciuda digitalizării și a beneficiilor aduse de tehnologie, feedback-ul din partea clienților a fost lipsit de recunoștință. „În cele 7 luni în care suportăm 50% din necazurile clienților, nu am auzit un singur «mulțumesc», ci doar reacții emoționale și critici”, a menționat el.

Acesta a lansat un apel către toți clienții și jucătorii din industrie să susțină și să promoveze sisteme similare, care să împărtășească responsabilitățile financiare și să contribuie la o relație mai echitabilă între prestatori și beneficiari.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent video se deschide circulatia pe un nou tronson de autostrada cum arata din drona 675c017aa18ac Se deschide circulația pe un nou tronson de autostradă: Cum arată din dronă
Articolul următor galerie foto cum arata stadioanele pe care arabia saudita le are in plan pentru cea mai mare cupa mondiala din istorie 675c07fe867b7 Cum arată stadioanele pe care Arabia Saudită le are în plan pentru „cea mai mare Cupă Mondială din istorie”
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri

Planul Urbanistic General al Constanței, întârziat de mai bine de trei ani

11 septembrie 2025 129
poti face chiar orice pe proprietatea ta poti da muzica la maximum si poti creste animale care deranjeaza vecinii doar pentru ca esti proprietar 68c1eef6928ef

Poți face orice pe proprietatea ta? Poți da muzica la maximum și poți crește animale care deranjează vecinii, doar pentru că ești proprietar?

10 septembrie 2025 287
se judeca apelul in cazul individului care aproape a omorat un barbat cu un topor 68c1eb6f3373f

Se judecă apelul în cazul bărbatului care a încercat să omoare un alt bărbat cu un topor

10 septembrie 2025 165
nicusor dan pnrr este un insucces partial sunt foarte optimist ca vor fi utilizate peste 95 din granturi 68c1e311ba151

Nicuşor Dan: PNRR reprezintă un insucces parţial. Sunt foarte optimist că vor fi utilizate peste 95% din fonduri.

10 septembrie 2025 312
ce raspunde grindeanu intrebat daca bolojan apuca primavara in functia de premier 68c1dc0986eff

Răspunsul lui Grindeanu la întrebarea dacă Bolojan va ocupa funcția de premier în primăvară

10 septembrie 2025 333
nicusor dan nu sunt deloc multumit de procurorul general si seful dna 68c1d89084d3a

Nicușor Dan: Nemulțumirea față de procurorul general și șeful DNA

10 septembrie 2025 279

Te-ar putea interesa și...

avertismentul dur al unui analist economic in contextul situatiei actuale tensionate ne jucam cu focul si s ar putea sa ne ardem financiar din cauza crizei politice sunt deja trei zile de cand burs 674884bf26482
Economic

Avertismentul sever al unui analist economic în contextul situației actuale tensionate: Ne jucăm cu focul și s-ar putea să ne ardem financiar din cauza crizei politice. Bursa de Valori București a deschis pe roșu timp de trei zile.

28 noiembrie 2024 182
lista aeroporturilor din romania care pot elimina limita de 100 de mililitri pentru lichide din bagaj 6893849cc44e1
Economic

Aeroporturile din România care pot elimina limita de 100 de mililitri pentru lichide din bagaj

6 august 2025 186
americanii de la adobe urca in romania 6847b2bd5fee0
Economic

Americanii de la Adobe vin în România

10 iunie 2025 347
foto premiera in romania primul concert alimentat 100 direct cu energie produsa de un sistem fotovoltaic 682ee58ee6554
Economic

Primul concert din România alimentat 100% direct cu energie produsă de un sistem fotovoltaic

22 mai 2025 242
gazetaurbană

GazetaUrbana.ro este sursa ta de încredere pentru știri relevante și actualizate.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE
Fii mereu la curent cu ce este important – GazetaUrbana.ro îți oferă știri clare și concise, adaptate ritmului tău de viață.
  • © 2024 gazetaurbana.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?