Problemele unui taxi autonom: o experiență neplăcută pentru un antreprenor american
Un antreprenor american, Mike Johns, a avut o experiență frustrantă cu un taxi autonom care, în loc să-l ducă la aeroport, a început să facă ture prin parcarea unui centru comercial. Această situație a fost surprinsă într-un videoclip pe care Johns l-a postat, în care solicita ajutorul serviciului pentru clienți al companiei Waymo.
În videoclip, Johns exprimă îngrijorarea sa, întrebându-se de ce taxiul circulă în cerc și temându-se că va pierde zborul. „Am un zbor de prins. De ce merge chestia asta în cerc? Am amețit. Se învârte în jurul unei parcări. Nu pot să ies din mașină. A fost piratat? Ce se întâmplă?”, a spus el, suspectând inițial că ar putea fi victima unei farse.
Reprezentanta Waymo a încercat să-l ajute, sugerându-i să deschidă aplicația, dar a recunoscut că nu are posibilitatea de a controla vehiculul. Potrivit unui comunicat al Waymo, problema a fost rezolvată după câteva minute, iar Johns a reușit să prindă avionul, datorită întârzierii zborului.
Waymo a explicat că incidentul a fost cauzat de o actualizare de software programată și a subliniat că, deși vehiculele sale au efectuat milioane de curse în siguranță, au fost implicate și în alte incidente.