Hot News
Victorie în sezonul actual pentru voleibalistele de la CSM Constanța în Divizia A1
Constanța. Accidentarea unei fete de 12 ani pe trecerea de pietoni
Poliția britanică a reușit să aresteze un deținut pe care l-au eliberat din greșeală. Durata căutărilor
Victor Ponta, alături de Makaveli și foști parlamentari ai POT, SOS sau AUR. Planurile fostului lider PSD
Mangalia: nou termen în cazul femeii mușcate de un Rottweiler într-o scară de bloc! Ce declară procurorii
CONTACT
GazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Citind: Drum rulant automat pentru mărfuri între Tokyo și Osaka. Proiectul Japoniei în contextul crizei de șoferi livratori.
Distribuie
Caută
Font +/-Aa
GazetaUrbana.roGazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Urmați-ne
© 2024 gazetaurbana.ro
GazetaUrbana.ro > Economic > Drum rulant automat pentru mărfuri între Tokyo și Osaka. Proiectul Japoniei în contextul crizei de șoferi livratori.
Economic

Drum rulant automat pentru mărfuri între Tokyo și Osaka. Proiectul Japoniei în contextul crizei de șoferi livratori.

Data: 6 noiembrie 2024 - 14:04
Zaharia Stancu 279
Distribuie
video drum rulant automat pentru marfuri intre tokyo si osaka planul japoniei pe fondul crizei de soferi livratori 672b4c791b1fd

Sursa foto: Google Images

Japonia Introduce un Drum cu Bandă Transportoare pentru Mărfuri

La șase decenii după inaugurarea trenului de mare viteză ce transporta pasageri între Tokyo și Osaka, Japonia își propune să implementeze un sistem similar pentru transportul de mărfuri, prin construirea unui „drum cu bandă transportoare”. Conform proiectanților, această inițiativă „inovatoare” are scopul de a aborda criza forței de muncă și de a reduce emisiile de carbon, în contextul creșterii cererii pentru servicii de livrare.

Detalii despre Proiect

Coridorul automat de transport marfă va conecta capitala Japoniei cu Osaka, situată la 515 km distanță. Această infrastructură este considerată o soluție pentru creșterea cererii de livrare în a patra cea mai mare economie a lumii. Autoritățile speră că acest drum va diminua presiunea asupra șoferilor de livrare, o problemă acută cauzată de lipsa cronică a forței de muncă, care afectează diverse domenii, de la catering și retail, până la transportul de marfă și cel public.

Beneficiile Drumului cu Bandă Transportoare

Yuri Endo, un oficial de rang înalt din cadrul Ministerului Transporturilor, a subliniat că drumul va contribui la reducerea emisiilor de carbon. „Trebuie să fim inovatori în modul în care abordăm drumurile”, a declarat Endo. „Conceptul principal al acestui sistem este de a crea spații dedicate logisticii în cadrul rețelei de drumuri, utilizând un sistem de transport automat și fără echipaj disponibil 24 de ore.”

Implementarea și Costurile Proiectului

Un videoclip grafic prezentat de guvern ilustrează containere mari, fiecare având capacitatea de a susține până la o tonă de produse, deplasându-se pe un „drum cu flux automat” în mijlocul unei autostrăzi, în timp ce vehiculele circulă pe ambele părți. Stivuitoarele automate vor încărca articole în containere, integrând aeroporturile, căile ferate și porturile într-o rețea eficientă. Testele pentru acest sistem sunt programate să înceapă în 2027 sau la începutul anului 2028, iar drumul ar putea fi complet funcțional până la mijlocul următoarei decade.

Deși estimările oficiale nu au fost încă publicate, ziarul Yomiuri Shimbun sugerează că costul drumului care leagă Tokyo de Osaka ar putea ajunge până la 3,7 miliarde de yeni, având în vedere numărul mare de tuneluri necesare. În cazul în care acest proiect se dovedește a fi un succes, ar putea fi extins și în alte regiuni ale Japoniei.

Impactul Asupra Forței de Muncă

Ministerul estimează că autostrăzile logistice ar putea înlocui munca a 25.000 de șoferi de camion pe zi, conform Yomiuri. Criza șoferilor de camion, care transportă aproximativ 90% din marfa țării, se va agrava după adoptarea unei legi care limitează orele suplimentare, având scopul de a reduce suprasolicitarea și numărul accidentelor. În timp ce unii salută această schimbare, recunoscută pentru orele lungi și condițiile dificile de muncă, „problema 2024” va crea o gaură semnificativă în forța de muncă. Dacă tendința actuală continuă, capacitatea de transport a Japoniei ar putea scădea cu 34% până în 2024.

Cererea de livrări în Japonia a crescut semnificativ în timpul pandemiei

La sfârșitul deceniului, estimările guvernamentale indică o creștere notabilă a cererii pentru livrările la domiciliu în Japonia. Această tendință a fost stimulată de condițiile create de pandemia de Covid-19, care a modificat obiceiurile de consum ale populației.

Conform datelor oficiale, numărul utilizatorilor care recurg la serviciile de livrare a crescut de la aproximativ 40% la 60% în această perioadă. Această schimbare reflectă o adaptare rapidă a consumatorilor la noile realități impuse de criza sanitară globală.

Etichete:dedrumjaponialivratorimarfasoferitransport
Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent exploziile din depozitele de curierat din polonia germania si anglia au fost teste rusesti de sabotaj spun procurorii polonezi 672b47d7aa1cb Procurorii polonezi afirmă că exploziile din depozitele de curierat din Polonia, Germania și Anglia au fost „teste” de sabotaj rusesc.
Articolul următor alegeri sua 2024 care sunt rezultatele dupa referendumurile locale pentru dreptul la avort organizate in paralel cu prezidentialele 672b4c853342a Alegeri SUA 2024. Ce rezultate au fost obținute în urma referendumurilor locale privind dreptul la avort, desfășurate simultan cu alegerile prezidențiale.
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
prima victorie a sezonului pentru voleibalistele de la csm constanta in divizia a1 68fe0f774e39c

Victorie în sezonul actual pentru voleibalistele de la CSM Constanța în Divizia A1

26 octombrie 2025 265
constanta copila de 12 ani accidentata pe trecerea de pietoni 68fe0e86505ca

Constanța. Accidentarea unei fete de 12 ani pe trecerea de pietoni

26 octombrie 2025 208
politia britanica a reusit sa aresteze un detinut pe care l au eliberat din greseala cat au durat cautarile 68fe0d056afec

Poliția britanică a reușit să aresteze un deținut pe care l-au eliberat din greșeală. Durata căutărilor

26 octombrie 2025 194
foto victor ponta alaturi de makaveli si fosti parlamentari ai pot sos sau aur planurile fostului lider psd 68fe09819181b

Victor Ponta, alături de Makaveli și foști parlamentari ai POT, SOS sau AUR. Planurile fostului lider PSD

26 octombrie 2025 178
mangalia termen nou in dosarul femeii muscate de un rottweiller intr o scara de bloc ce spun procurorii 68fe0794c0d6a

Mangalia: nou termen în cazul femeii mușcate de un Rottweiler într-o scară de bloc! Ce declară procurorii

26 octombrie 2025 257
sondaj daniel baluta si ciprian ciucu in topul bucurestenilor pentru functia de primar general 68fe027e882c0

SONDAJ. Daniel Băluță și Ciprian Ciucu, în fruntea preferințelor bucureștenilor pentru funcția de primar general

26 octombrie 2025 332

Te-ar putea interesa și...

ultima ora ministerul finantelor propune eliminarea impozitului minim pe cifra de afaceri si inlocuirea acestuia cu restrictii la deductibilitatea cheltuielilor cu afiliatii proiect 689df442d5197
Economic

ULTIMA ORĂ Ministerul Finanțelor propune eliminarea impozitului minim pe cifra de afaceri și înlocuirea acestuia cu restricții la deductibilitatea cheltuielilor cu afiliații – propunere de proiect

14 august 2025 342
ministerul finantelor lanseaza noi titluri de stat tezaur cum pot fi cumparate si ce dobanzi au 6890bb6d2f03c
Economic

Ministerul Finanțelor emite noi titluri de stat TEZAUR. Modalități de achiziție și informații despre dobânzi

4 august 2025 263
analist economic incertitudine si ingrijorare printre investitori pierderi de peste 11 miliarde lei pe bvb deprecierea ne afecteaza pe toti pe bursa sunt si banii din pilonul ii de pensii unde du 67504389b16f1
Economic

Analist economic: Incertitudine și îngrijorare printre investitori, pierderi de peste 11 miliarde lei pe BVB. Deprecierea afectează pe toată lumea, iar pe bursă sunt și fondurile din Pilonul II de pensii. Impactul instabilității economice asupra pieței financiare.

4 decembrie 2024 207
pata de petrol din stramtoarea kerci a ajuns pe coasta marii azov 6782c487bfe38
Extern

Pata de petrol din strâmtoarea Kerci a ajuns pe coasta Mării Azov.

11 ianuarie 2025 311
gazetaurbană

GazetaUrbana.ro este sursa ta de încredere pentru știri relevante și actualizate.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE
Fii mereu la curent cu ce este important – GazetaUrbana.ro îți oferă știri clare și concise, adaptate ritmului tău de viață.
  • © 2024 gazetaurbana.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?