Hot News
Lista extinsă a afecțiunilor pentru obținerea certificatului de handicap. Persoanele care dețin deja certificat nu vor fi supuse reevaluării.
Incendiu pe câmp între Topraisar și Mereni! Intervin pompierii din Tuzla și Constanța
Scandal în trafic în București: Un șofer a agresat un alt bărbat și un tânăr care a încercat să-l oprească
Grindeanu anunță prezentarea programului PSD de relansare economică
Performanță la CS Medgidia: Antrenorii de baschet Alexandru Anton și Valerio Cristea au obținut licența pentru competiția de Liga 1
CONTACT
GazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Citind: Alexandru Petrea, CEO Highlight Agency: Nu suntem Tomorrowland, dar suntem peste multe festivaluri din afară. Am devenit foarte atractivi.
Distribuie
Caută
Font +/-Aa
GazetaUrbana.roGazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Urmați-ne
© 2024 gazetaurbana.ro
GazetaUrbana.ro > Economic > Alexandru Petrea, CEO Highlight Agency: Nu suntem Tomorrowland, dar suntem peste multe festivaluri din afară. Am devenit foarte atractivi.
Economic

Alexandru Petrea, CEO Highlight Agency: Nu suntem Tomorrowland, dar suntem peste multe festivaluri din afară. Am devenit foarte atractivi.

Data: 4 iulie 2025 - 06:39
Zaharia Stancu 177
Distribuie
video profit ro tv alexandru petrea ceo highlight agency nu suntem tomorrowland dar suntem peste multe festivaluri din afara am devenit foarte atractivi 68675a46c23b3

Sursa foto: Google Images

România, o Piață Vibrantă de Festivaluri

România se afirmă în vara aceasta ca una dintre cele mai dinamice piețe de festivaluri din Europa, cu o efervescență comparabilă cu cele mai mari scene internaționale. Alexandru Petrea, CEO Highlight Agency, subliniază că vara 2025 se preconizează a fi „una dintre cele mai fierbinți” din industria de evenimente, cu o diversitate de festivaluri care pun România pe harta Europei.

Comparativ cu Festivalurile Internaționale

În ciuda faptului că România nu poate fi comparată direct cu festivaluri de renume precum Tomorrowland, Petrea afirmă că din punct de vedere al producției și creativității, unele festivaluri românești depășesc standardele internaționale. „Experiența de la festivalurile din afară mi-a arătat că, din punct de vedere al producțiilor, suntem mult peste anumite festivaluri”, a declarat el, evidențiind calitatea superioară a show-urilor din România.

O Piață în Creștere

Această creștere a atractivității festivalurilor românești nu a trecut neobservată pe plan internațional. Petrea remarcă interesul crescut al profesioniștilor din domeniul scenotehnicii, care doresc să colaboreze și să contribuie cu idei inovatoare. „Am devenit foarte atractivi și asta bănuiesc că spune foarte multe despre potențialul nostru”, a concluzionat CEO-ul Highlight Agency.

Alexandru Petrea, CEO Highlight Agency: Piața festivalurilor din România, în ascensiune

Într-un interviu acordat Profit.ro TV, Alexandru Petrea, CEO-ul Highlight Agency, a subliniat nivelul competitiv și atracția crescută a festivalurilor din România. Deși recunoaște că nu se compară cu marii jucători internaționali precum Tomorrowland, Petrea afirmă că festivalurile românești depășesc multe dintre cele din străinătate.

„Trebuie să fii permanent în ochii consumatorului cu o experiență la care să aduci un add-on. Tradiția și constanța brandului sunt esențiale pentru a rămâne relevant în acest mediu competitiv”, a declarat Petrea. El a explicat că, în contextul unei piețe din ce în ce mai fragmentate, este provocator să integrezi diverse experiențe de brand, dar este crucial pentru succes.

Highlight Agency își planifică activările de festivaluri încă de la începutul anului, urmărind să creeze un setup modular care să fie adaptabil pentru diverse locații și dimensiuni de spațiu. „Gândim de la început, știind planul brandului pe întregul an și unde sunt festivalurile la care își dorește să ajungă”, a adăugat Petrea.

În ciuda provocărilor, precum aglomerația, coziile și schimbările climatice, Petrea a evidențiat că piața festivalurilor din România a crescut spectaculos, depășind pragul de un miliard de lei. Această ascensiune reflectă nu doar un interes crescut din partea publicului, ci și un angajament al organizatorilor de a oferi experiențe de calitate.

Alexandru Petrea, CEO Highlight Agency: Festivalurile din România, atractive pe piața internațională

Alexandru Petrea, CEO-ul Highlight Agency, a subliniat recent că, deși agenția nu se compară cu festivaluri renumite precum Tomorrowland, aceasta reușește să depășească multe evenimente internaționale prin atractivitatea sa. „Gama jucătorilor din piața de sponsorship la festivaluri s-a diversificat și este un lucru absolut minunat, pentru că un festival, per ansamblu, înseamnă experiență,” a declarat Petrea, evidențiind importanța diversificării produselor și serviciilor oferite la festivaluri.

Pe măsură ce vara avansează, presiunea pe branduri devine tot mai mare, iar participanții așteaptă experiențe inovative. „Anul ăsta mai mult ca niciodată, brandurile au înțeles că trebuie să facă ceva out of the ordinary,” a adăugat el, subliniind că doar prin inovație și relevanță se pot menține în topul preferințelor consumatorilor.

Petrea a menționat și implicarea instituțiilor de stat în festivaluri, care contribuie la umanizarea interacțiunii cu cetățenii. Aceasta este o abordare pe care o consideră prietenoasă și benefică pentru public. În plus, el a observat că, în ciuda provocărilor economice, nu există un val de pesimism în rândul organizatorilor de festivaluri, iar interesul turiștilor străini ajută la stabilizarea pieței.

„Aproximativ 30% dintre participanții la festivaluri provin din afara țării, ceea ce echilibrează presiunile interne,” a explicat Petrea, adăugând că acest lucru contribuie la o atmosferă optimistă în industrie.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent smyk all for kids revine pe profit in romania dupa 7 ani cu afaceri record 68675a3977865 SMYK All for Kids revine pe profit în România după 7 ani, cu vânzări record
Articolul următor bursele europene au crescut dupa un raport solid privind piata muncii din sua 68675dbd990fb Bursele europene au crescut în urma unui raport solid despre piața muncii din SUA
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
lista afectiunilor pentru acordarea certificatului de handicap extinsa cei care au deja certificat nu vor fi chemati la reevaluare 68c03d4bdb623

Lista extinsă a afecțiunilor pentru obținerea certificatului de handicap. Persoanele care dețin deja certificat nu vor fi supuse reevaluării.

9 septembrie 2025 304
video incendiu pe camp intre topraisar si mereni intervin pompierii din tuzla si constanta 68c0395109fdf

Incendiu pe câmp între Topraisar și Mereni! Intervin pompierii din Tuzla și Constanța

9 septembrie 2025 128
video scandal in trafic in bucuresti un sofer a luat la bataie un alt barbat si pe un tanar care a incercat sa l opreasca 68c036fb5a629

Scandal în trafic în București: Un șofer a agresat un alt bărbat și un tânăr care a încercat să-l oprească

9 septembrie 2025 148
grindeanu anunta ca va prezenta programul psd de relansare economica 68c032a5cf566

Grindeanu anunță prezentarea programului PSD de relansare economică

9 septembrie 2025 212
performanta la cs medgidia antrenorii de baschet alexandru anton si valerio cristea au obtinut licenta pentru liga 1 68c032209e4a8

Performanță la CS Medgidia: Antrenorii de baschet Alexandru Anton și Valerio Cristea au obținut licența pentru competiția de Liga 1

9 septembrie 2025 151
campus media tv ramane o voce puternica in presa romaneasca peste 22 milioane de ascultatori zilnic pe frecvente 68c02f89114b9

Campus Media TV se menține o voce influentă în presa românească: peste 2,2 milioane de ascultători zilnic pe frecvențe

9 septembrie 2025 298

Te-ar putea interesa și...

simtel team crestere exploziva a afacerilor semestriale 68ade296e7455
Economic

Simtel Team – creștere rapidă a afacerilor pe semestru

26 august 2025 182
romania goana dupa electricieni asiatici 689b0796e6898
Economic

România – căutarea electricienilor asiatici

12 august 2025 235
cresterea impozitului pe dividende de la 1 ianuarie 2026 produce deja efecte in piata statul se finanteaza anticipat din frica fiscala a antreprenorilor dar anul viitor nu va mai l 6867ffc5e35ae
Economic

Creșterea impozitului pe dividende de la 1 ianuarie 2026 generează deja efecte în piață, statul beneficiind anticipat de „frica fiscală” a antreprenorilor, dar anul viitor va obține foarte puțin.

4 iulie 2025 310
presedintele austriac renunta sa participe la o conferinta internationala din cauza pretului cazarii la hotel 6894cb7875d4d
Economic

Președintele austriac renunță să participe la conferința internațională din cauza costului cazării la hotel

7 august 2025 139
gazetaurbană

GazetaUrbana.ro este sursa ta de încredere pentru știri relevante și actualizate.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE
Fii mereu la curent cu ce este important – GazetaUrbana.ro îți oferă știri clare și concise, adaptate ritmului tău de viață.
  • © 2024 gazetaurbana.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?