Borsec, reconfirmat Superbrand pentru a opta oară
Recunoașterea celei mai prestigioase ape minerale naturale din România continuă. Borsec, liderul pieței românești de ape minerale, a fost desemnat Superbrand pentru a opta oară în cadrul edițiilor Consumer Superbrands. Această distincție a fost obținută printr-un proces riguros de selecție, realizat de Consiliul Superbrands, format din 30 de specialiști, care a evaluat 1.804 branduri din 61 de categorii, având în vedere criterii precum reputație, încredere, calitate și diferențiere pe piață.
Aproape 1.000 de branduri s-au calificat pentru cercetarea de piață, realizată cu sprijinul Ipsos, pe un eșantion reprezentativ de 1.500 de consumatori români. Studiul a evaluat performanțele brandurilor nominalizate, iar Borsec s-a evidențiat printr-un nivel înalt al notorietății spontane, fiind lider în categoria băuturi-ape.
„Borsec este un brand puternic și apreciat de consumatori. Reconfirmarea statutului de Superbrand pentru a opta oară ne onorează și ne bucură”, a declarat Mihaela Drăghici, director PR Romaqua Group. De-a lungul istoriei sale de aproape 220 de ani, Borsec a acumulat numeroase distincții și titluri, fiind recunoscută drept „Regina apelor minerale” și câștigând titlul de „Cea mai bună apă minerală din lume” în 2004.
Borsec este, de asemenea, cel mai de încredere brand în categoria apelor minerale naturale, având titlul Trusted Brands de zece ori consecutiv și fiind votat ca fiind Cel mai puternic brand românesc în repetate rânduri. Cu o tradiție atât de bogată, Borsec continuă să fie un furnizor de calitate pentru Casa Regală a României și se exportă în peste 20 de țări.