Campania „zero lei” a lui Călin Georgescu
Echipa de comunicare a lui Călin Georgescu a declarat că materialele de campanie, realizate prin voluntariat de susținători din întreaga țară, nu au fost finanțate. În urma unor informații apărute, coordonatorii campaniei au cerut, vineri, pe grupurile de voluntari, să se oprească distribuirea materialelor tipărite și să se concentreze pe promovarea online.
Georgescu a confirmat la Autoritatea Electorală Permanentă că nu a cheltuit niciun leu în campania pentru alegerile prezidențiale, iar AEP a demarat verificări în acest sens. După anunțul inițial, a fost transmis un mesaj clar pe grupurile de susținători pentru a stopa orice distribuire de materiale tipărite, cum ar fi pliantele și afișele.
„Este foarte important să opriți distribuirea pliantelor/calendarelor/afișelor/insignelor. De acum mergem în continuare doar pe distribuirea de materiale în online”, se arată în mesajul coordonatorilor campaniei.
De asemenea, echipa de comunicare a subliniat că toate materialele de campanie au fost realizate exclusiv prin inițiativa susținătorilor, fără a implica cheltuieli financiare. Călin Georgescu a anunțat de la început că va desfășura o campanie 100% nefinanțată, fără publicitate electorală plătită, și se va baza pe munca de voluntariat.