Carrefour România își întărește echipa executivă
Gabriela Stănică, Chief Information Officer, Digital & AI, se alătură comitetului executiv al Carrefour România, având rolul de a consolida direcția strategică a companiei în domeniul tehnologiei și inteligenței artificiale. Cu o experiență de 20 de ani în IT, Gabriela s-a alăturat echipei Carrefour în octombrie 2020, fiind responsabilă de transformarea digitală și modernizarea infrastructurii IT a companiei.
„Sunt onorată să încep o nouă provocare în cadrul Carrefour România și să continui procesele de transformare digitală ale companiei, cu un accent mai mare pe inteligența artificială. Cred că tehnologia și AI sunt catalizatori ai unei experiențe de retail mai inteligente și personalizate”, a declarat Gabriela Stănică.
În noul său rol, Gabriela va coordona inițiativele de inteligență artificială, care reprezintă o prioritate strategică pentru Carrefour. Aceasta va contribui la dezvoltarea și integrarea soluțiilor digitale, utilizând AI pentru analiza comportamentului de consum și personalizarea experienței clienților.
Structura Comitetului Executiv Carrefour România
Noua structură a Comitetului Executiv Carrefour România include:
- Chief Executive Officer: Gilles Ballot
- Chief Financial Officer: Anne-Sophie Bauwens
- Chief Marketing Officer & E-commerce, Financial Services, PR: Narcis Horhoianu
- Chief Human Resources Officer, CSR, Corporate Affairs: Alina Gamauf
- Chief Commercial and Supply Officer: Jagoda Gwardys Zientara
- Small Formats Director & Expansion (Market, Express): Roxana Cernica
- Hipermarket Director & Expansion (Hiper): Cătălin Samara
- Chief Information Officer, Digital & AI: Gabriela Stănică
Aceste modificări vin într-un context în care Carrefour România își extinde operațiunile, având peste 450 de magazine în 113 orașe și aproximativ 17.000 de angajați.