ING Bank România a raportat o creștere a veniturilor de 14,1% în primul trimestru, atingând 1 miliard lei, comparativ cu 877 milioane lei în aceeași perioadă din 2024. Profitul net a crescut cu 7,8%, ajungând la 374 milioane lei, iar activele totale au crescut cu 2,8%, atingând 73,4 miliarde lei.
„În primul trimestru al anului, am reușit să înregistrăm o performanță bună, în ciuda contextului macroeconomic și politic provocator. Am continuat să investim în dezvoltarea de produse și servicii noi pentru clienții noștri,” a declarat Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România.
Depozitele rămân populare printre clienți, înregistrând o creștere de 3,2%, ajungând la 64 miliarde lei. De asemenea, produsele de investiții sunt din ce în ce mai accesate. În primele trei luni din 2025, canalul ING Home’Bank a devenit principalul mod prin care clienții persoane fizice accesează serviciile băncii, cu 91% din totalul vânzărilor de produse bancare realizate prin acest canal, în creștere cu 9% față de anul precedent.
În același timp, 98% dintre clienții noi ai ING Bank au deschis relația folosind procesul de înrolare digital, iar 85% dintre clienții activi preferă aplicația de mobil, utilizată exclusiv de 9 din 10 utilizatori de Home’Bank. Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, logările în Home’Bank au crescut cu 7%, iar clienții accesează aplicația, în medie, de 29 de ori pe lună.
ING Bank România face parte din ING Group, o instituție financiară internațională globală care oferă servicii bancare pentru peste 38 de milioane de clienți din peste 40 de țări.
ING Bank România se remarcă printr-o creștere organică notabilă, fiind singura bancă din top 10 bănci locale după active care nu a realizat achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. Această performanță subliniază poziția sa solidă pe piață.
Banca este o instituție universală care deserveste peste 1,9 milioane de clienți, împărțiți în trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate, precum și Wholesale Banking.