Femeie din Suceava păcălită printr-un apel telefonic, pierzând 50.000 de lei
Poliţiştii din Suceava au deschis un dosar penal pentru înşelăciune după ce o femeie din oraşul Vicovu de Sus a reclamat că a fost contactată telefonic de un bărbat necunoscut. Acesta i-a spus că cineva a obţinut datele ei personale și că a solicitat un credit pe numele ei.
Bărbatul a pretins că o ajută și a instruit-o să ia un credit de nevoi personale în valoare de 50.000 de lei, pe care să-l transfere într-un cont indicat de el, pretins a fi al Băncii Naţionale a României. Ulterior, femeia a fost contactată de o altă persoană care s-a prezentat ca fiind dintr-un departament de securitate al BNR, confirmând informațiile primite anterior și sugerându-i să efectueze transferul de bani pentru a preveni o fraudă.
Femeia a mers la o unitate bancară din Rădăuți, unde a solicitat creditul și a ridicat suma în numerar. De asemenea, a urmat instrucțiunile apelantului și a transferat banii, folosind un cod QR primit, într-un ATM din Suceava. După ce a realizat transferul, a fost informată că a prevenit o fraudă, însă, la scurt timp, a fost contactată de bancă și a realizat că a fost victima unei înşelăciuni.
Inspectoratul de Poliţie Judeţean Suceava a precizat că prejudiciul total cauzat femeii este de 50.000 de lei.
Femeie din Suceava păcălită printr-un apel telefonic
O femeie din Suceava a fost victima unei înșelăciuni care a condus la pierderea sumei de 50.000 de lei. Incidentul a fost inițiat printr-un apel telefonic, în cadrul căruia s-a folosit numele Băncii Naționale a României (BNR) pentru a câștiga încrederea victimei. Aceasta a fost convinsă să contracteze un credit de nevoi personale, fiind astfel păcălită de escroci.
Investigația poliției
Poliția a deschis un dosar penal pentru înșelăciune în acest caz și continuă să investigheze circumstanțele în care a fost efectuat apelul telefonic. Autoritățile sunt determinate să identifice persoanele implicate în această schemă frauduloasă.