Grupul Digi își extinde prezența pe piața europeană
Grupul Digi a anunțat oficial că devine al patrulea operator de telecomunicații din Portugalia, consolidându-și astfel poziția pe piața europeană. Această intrare pe piață va influența fără îndoială dinamica sectorului portughez, care este în prezent dominat de trei mari companii, ce nu au reușit să reducă tarifele pentru abonamentele lor.
Model de afaceri inspirat din alte piețe
Oferta Grupului Digi în Portugalia se bazează pe modelul de business deja implementat cu succes în România, Spania, Italia și care se extinde în prezent și în Belgia. Digi utilizează tehnologie de ultimă generație, oferind prețuri corecte și avantajoase încă din prima zi de operare.
Experiența consumatorilor portughezi
Consumatorii din Portugalia au început să simtă impactul prezenței Digi încă din luna septembrie, având posibilitatea de a testa gratuit rețeaua de fibră optică. Prin achiziția companiei Nowo, Digi beneficiază de o infrastructură solidă, cu aproximativ 270.000 de clienți la telefonie mobilă și 130.000 la telefonie fixă.
Declarații oficiale
„Astăzi lansăm Digi Portugalia, un proiect la care am lucrat în ultimii doi ani și jumătate. Am construit atât o rețea mobilă, cât și una fixă. Printr-o licitație de spectru desfășurată la sfârșitul anului 2021, suntem acum capabili să oferim servicii accesibile și de calitate consumatorilor portughezi, așa cum am făcut și în celelalte țări în care operăm”, a declarat un reprezentant al companiei.
Investiție pe termen lung
„Investiția Digi în Portugalia este o angajare pe termen lung, deoarece rețelele sunt într-o continuă dezvoltare. Dorim să oferim abonaților noștri servicii de cea mai bună calitate, folosind resurse locale, având în prezent peste 850 de angajați în echipă”, a adăugat CEO-ul Digi Portugalia.
Oferte atractive pentru clienți
Consumatorii din Portugalia beneficiază acum de o experiență nouă în conectivitate, având libertatea de a alege dintre diverse abonamente. Perioada contractuală minimă pentru internetul fix este de doar 3 luni, fără limitări de durată pentru celelalte servicii, spre deosebire de ofertele existente pe piață.
„În mod similar cu România, lansăm astăzi în Portugalia oferta noastră comercială sub sloganul ‘Libertatea de a alege’, care permite clienților să selecteze servicii sau combinații de servicii în funcție de preferințe. Produsele noastre sunt de înaltă calitate, avansate tehnologic, cu prețuri foarte competitive și accesibile tuturor. Prețurile sunt stabile, fără promoții temporare, transparente și nu sunt indexate anual cu inflația”, a subliniat un alt oficial al companiei.
Oferte disponibile pe piața portugheză
Oferta Grupului Digi pe piața portugheză include internet în bandă largă prin fibră optică, servicii de voce și date mobile în rețelele 2G/4G/5G, televiziune și telefonie fixă. În viitor, portofoliul va fi extins și cu soluții destinate segmentului de business.
Rețeaua Digi va continua să fie îmbunătățită în ceea ce privește acoperirea, capacitatea și tehnologiile de conectivitate, asigurându-se astfel o experiență de utilizare optimă pentru clienți.