Disney a anunțat intenția de a renunța la serviciul de streaming autonom Hulu, integrând conținutul acestuia în aplicația Disney+. Noua aplicație unificată va prelua locul brandului Star și va fi disponibilă anul viitor. Această integrare va reuni conținutul creat pentru Hulu și Disney+, oferind clienților o experiență mai simplă și mai accesibilă.
Deși utilizatorii vor putea în continuare să achiziționeze abonamente separate pentru cele două servicii, toate opțiunile de conținut vor fi disponibile într-o singură platformă. CEO-ul Bob Iger a subliniat că această schimbare va oferi o „experiență îmbunătățită pentru consumatori” și va crea o platformă tehnologică unificată.
Compania își propune ca unificarea celor două servicii să genereze noi oportunități de creștere și măsuri mai mari de profit, inclusiv posibilități mai bune pentru vânzarea reclamelor. În ultimul trimestru, Disney a raportat un profit de 346 de milioane de dolari din streaming, având un total de 183 de milioane de abonați la Disney+ și Hulu. De asemenea, Disney a informat că nu va mai publica cifrele referitoare la numărul abonaților, urmând exemplul Netflix.