DISPARE încă un brand românesc, cu tradiție
Jurnalistul Rareș Năstase a adus în atenția publicului un eveniment trist: închiderea unei fabrici românești de tradiție, CISEROM, cunoscută pentru producția de șosete. Aceasta va intra în lichidare de stoc, iar Năstase a comentat cu regret despre această situație, subliniind impactul emoțional pe care îl are dispariția acestui brand.
„Se închide încă un brand românesc, cu tradiție. Am descoperit că în aceste zile are loc lichidarea de stoc la fabrica de ciorapi CISEROM, de la Sebeș. Nu pot zâmbi în aceste fotografii, chiar îmi pare rău că această companie își va închide porțile. A fost unul din locurile cu tradiție în producția textilă, având aproape 100 de ani de activitate”, a declarat Năstase.
Fabrica, care a fost privatizată după 1990, a avut o istorie bogată, producând anual aproximativ 10 milioane de perechi de ciorapi, dintre care o treime erau destinate exportului. Cu toate acestea, în ultimii doi ani, compania a înregistrat pierderi, numărul angajaților scăzând de la 350 la 150.
„Mai ales că de aici am tot cumpărat, știu ce calitate aveau produsele. Am așa, un nod în gât, îmi pare rău că și acest loc se va închide”, a adăugat Năstase, evidențiind legătura personală pe care o are cu brandul.
Dispariția CISEROM subliniază o realitate mai largă a economiei locale și naționale, unde sectorul de afaceri și producție se adaptează continuu la provocările actuale.