Hot News
Accident în Constanța: Copil de 12 ani, lovit de mașină pe trecerea de pietoni – Declarațiile polițiștilor
O persoană a fost prinsă sub un camion în Runcu, județul Constanța, intervenind salvatorii.
SUA dezvoltă o nouă generație de arme pentru război, cu implicarea directă a lui Trump în proiect. Ce este „Golden Fleet”?
Delfinariul din Constanța ar putea primi cinci delfini donați din Malta.
REZULTATE LOTO – Duminică, 26 octombrie 2025. Milioane de euro sunt în joc la 6/49 și Joker.
CONTACT
GazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Citind: Drum rulant automat pentru mărfuri între Tokyo și Osaka. Proiectul Japoniei în contextul crizei de șoferi livratori.
Distribuie
Caută
Font +/-Aa
GazetaUrbana.roGazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Urmați-ne
© 2024 gazetaurbana.ro
GazetaUrbana.ro > Economic > Drum rulant automat pentru mărfuri între Tokyo și Osaka. Proiectul Japoniei în contextul crizei de șoferi livratori.
Economic

Drum rulant automat pentru mărfuri între Tokyo și Osaka. Proiectul Japoniei în contextul crizei de șoferi livratori.

Data: 6 noiembrie 2024 - 14:04
Zaharia Stancu 278
Distribuie
video drum rulant automat pentru marfuri intre tokyo si osaka planul japoniei pe fondul crizei de soferi livratori 672b4c791b1fd

Sursa foto: Google Images

Japonia Introduce un Drum cu Bandă Transportoare pentru Mărfuri

La șase decenii după inaugurarea trenului de mare viteză ce transporta pasageri între Tokyo și Osaka, Japonia își propune să implementeze un sistem similar pentru transportul de mărfuri, prin construirea unui „drum cu bandă transportoare”. Conform proiectanților, această inițiativă „inovatoare” are scopul de a aborda criza forței de muncă și de a reduce emisiile de carbon, în contextul creșterii cererii pentru servicii de livrare.

Detalii despre Proiect

Coridorul automat de transport marfă va conecta capitala Japoniei cu Osaka, situată la 515 km distanță. Această infrastructură este considerată o soluție pentru creșterea cererii de livrare în a patra cea mai mare economie a lumii. Autoritățile speră că acest drum va diminua presiunea asupra șoferilor de livrare, o problemă acută cauzată de lipsa cronică a forței de muncă, care afectează diverse domenii, de la catering și retail, până la transportul de marfă și cel public.

Beneficiile Drumului cu Bandă Transportoare

Yuri Endo, un oficial de rang înalt din cadrul Ministerului Transporturilor, a subliniat că drumul va contribui la reducerea emisiilor de carbon. „Trebuie să fim inovatori în modul în care abordăm drumurile”, a declarat Endo. „Conceptul principal al acestui sistem este de a crea spații dedicate logisticii în cadrul rețelei de drumuri, utilizând un sistem de transport automat și fără echipaj disponibil 24 de ore.”

Implementarea și Costurile Proiectului

Un videoclip grafic prezentat de guvern ilustrează containere mari, fiecare având capacitatea de a susține până la o tonă de produse, deplasându-se pe un „drum cu flux automat” în mijlocul unei autostrăzi, în timp ce vehiculele circulă pe ambele părți. Stivuitoarele automate vor încărca articole în containere, integrând aeroporturile, căile ferate și porturile într-o rețea eficientă. Testele pentru acest sistem sunt programate să înceapă în 2027 sau la începutul anului 2028, iar drumul ar putea fi complet funcțional până la mijlocul următoarei decade.

Deși estimările oficiale nu au fost încă publicate, ziarul Yomiuri Shimbun sugerează că costul drumului care leagă Tokyo de Osaka ar putea ajunge până la 3,7 miliarde de yeni, având în vedere numărul mare de tuneluri necesare. În cazul în care acest proiect se dovedește a fi un succes, ar putea fi extins și în alte regiuni ale Japoniei.

Impactul Asupra Forței de Muncă

Ministerul estimează că autostrăzile logistice ar putea înlocui munca a 25.000 de șoferi de camion pe zi, conform Yomiuri. Criza șoferilor de camion, care transportă aproximativ 90% din marfa țării, se va agrava după adoptarea unei legi care limitează orele suplimentare, având scopul de a reduce suprasolicitarea și numărul accidentelor. În timp ce unii salută această schimbare, recunoscută pentru orele lungi și condițiile dificile de muncă, „problema 2024” va crea o gaură semnificativă în forța de muncă. Dacă tendința actuală continuă, capacitatea de transport a Japoniei ar putea scădea cu 34% până în 2024.

Cererea de livrări în Japonia a crescut semnificativ în timpul pandemiei

La sfârșitul deceniului, estimările guvernamentale indică o creștere notabilă a cererii pentru livrările la domiciliu în Japonia. Această tendință a fost stimulată de condițiile create de pandemia de Covid-19, care a modificat obiceiurile de consum ale populației.

Conform datelor oficiale, numărul utilizatorilor care recurg la serviciile de livrare a crescut de la aproximativ 40% la 60% în această perioadă. Această schimbare reflectă o adaptare rapidă a consumatorilor la noile realități impuse de criza sanitară globală.

Etichete:dedrumjaponialivratorimarfasoferitransport
Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent exploziile din depozitele de curierat din polonia germania si anglia au fost teste rusesti de sabotaj spun procurorii polonezi 672b47d7aa1cb Procurorii polonezi afirmă că exploziile din depozitele de curierat din Polonia, Germania și Anglia au fost „teste” de sabotaj rusesc.
Articolul următor alegeri sua 2024 care sunt rezultatele dupa referendumurile locale pentru dreptul la avort organizate in paralel cu prezidentialele 672b4c853342a Alegeri SUA 2024. Ce rezultate au fost obținute în urma referendumurilor locale privind dreptul la avort, desfășurate simultan cu alegerile prezidențiale.
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
accident in constanta copil de 12 ani lovit de masina pe trecerea de pietoni ce spun politistii 68fdec4054cf9

Accident în Constanța: Copil de 12 ani, lovit de mașină pe trecerea de pietoni – Declarațiile polițiștilor

26 octombrie 2025 190
o persoana a fost prinsa sub un camion in localitatea runcu judetul constanta intervin salvatorii 68fdeb5dc0e58

O persoană a fost prinsă sub un camion în Runcu, județul Constanța, intervenind salvatorii.

26 octombrie 2025 127
sua lucreaza la o noua generatie de arme pentru razboi trump e implicat direct in dezvoltarea proiectului ce este golden fleet 68fde2d645ec5

SUA dezvoltă o nouă generație de arme pentru război, cu implicarea directă a lui Trump în proiect. Ce este „Golden Fleet”?

26 octombrie 2025 258
delfinariul din constanta ar putea primi cinci delfini donati din malta 68fdd9bbc5a34

Delfinariul din Constanța ar putea primi cinci delfini donați din Malta.

26 octombrie 2025 130
rezultate loto duminica 26 octombrie 2025 milioane de euro sunt in joc la 6 49 si la joker 68fdd4c7c1c73

REZULTATE LOTO – Duminică, 26 octombrie 2025. Milioane de euro sunt în joc la 6/49 și Joker.

26 octombrie 2025 319
condamnare record la constanta pentru un tanar din tulcea a furat 2 lei de la un copil iar trecutul infractional l a ajuns din urma 68fdcf56059e4

Condamnare RECORD la Constanța pentru un tânăr din Tulcea care a furat 2 lei de la un copil, iar trecutul său infracțional l-a ajuns din urmă.

26 octombrie 2025 249

Te-ar putea interesa și...

constructori romani si turci au castigat un lot la autostrada unirii 682491c7ce0a8
Economic

Constructori români și turci au obținut un contract pentru un lot la Autostrada Unirii

14 mai 2025 225
foto unul dintre cele mai mari magazine din romania parasit de ca va fi preluat de un brand cu preturi mici 6875d3b8870fb
Economic

Unul dintre cele mai mari magazine din România, părăsit de C&A, va fi preluat de un brand cu prețuri accesibile.

15 iulie 2025 302
profit ro tv academia de guvernanta longevitatea in leadership de la stereotip la avantaj strategic 686e5b62ddf60
Economic

Profit.ro TV Academia de Guvernanță – Longevitatea în leadership: Trecerea de la stereotip la avantaj strategic

9 iulie 2025 338
renissan noul plan de restructurare a companiei japoneze confirma concedierea a 20 000 de angajati 68231d00eac2d
Economic

Noul plan de restructurare al Nissan confirmă concedierea a 20.000 de angajați.

13 mai 2025 301
gazetaurbană

GazetaUrbana.ro este sursa ta de încredere pentru știri relevante și actualizate.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE
Fii mereu la curent cu ce este important – GazetaUrbana.ro îți oferă știri clare și concise, adaptate ritmului tău de viață.
  • © 2024 gazetaurbana.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?