Vodafone România digitalizează Protecția Socială
Vodafone România a câștigat o licitație organizată de Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS) pentru dezvoltarea și implementarea Sistemului Național Integrat de Asistență Socială (SNIAS). Contractul a fost semnat pentru suma de 132,79 milioane de lei, fără TVA.
Sistemul SNIAS va permite digitalizarea domeniului protecției sociale și va asigura o interacțiune online a cetățenilor cu ANPIS și instituțiile subordonate. Această inițiativă este esențială pentru susținerea reformelor în asistența socială, integrarea informațiilor și creșterea gradului de conștientizare a cetățenilor cu privire la beneficiile de asistență socială.
Proiectul vizează, de asemenea, creșterea accesibilității serviciilor digitale în domeniul muncii și protecției sociale pentru utilizatorii vulnerabili, având ca scop eliminarea plăților necuvenite. Vodafone România va colabora cu subcontractanții Maguay Computers și Phoenix IT pentru implementarea acestui sistem.
Contractul se va desfășura pe o perioadă de 20 de luni de la data atribuirii, iar proiectul include interoperabilitatea cu alte baze de date relevante, facilitând astfel gestionarea online a cazurilor sociale printr-un singur punct de contact.