Schimbări în transmiterea indexului autocitit la Electrica Furnizare
Electrica Furnizare anunță o modificare importantă pentru clienți: începând cu luna iulie 2025, autentificarea cu codul ATM nu va mai fi disponibilă pentru transmiterea indexului autocitit prin intermediul TelVerde, precum și pentru accesarea meniului interactiv Call Center Electrica Furnizare.
În locul codului ATM, clienții vor trebui să folosească codul locului de consum (NLC) și ultimele 4 cifre din codul de client. Aceste informații pot fi găsite pe prima pagină a facturii, în secțiunea „Client”. Exemplu de cod loc de consum (NLC): 7000XXXXXX; exemplu de cod de client: XXXXXX4567.
Indexul autocitit se va putea transmite în perioada indicată pe factură prin următoarele metode:
- TelVerde (0800.800.048, apel gratuit, non-stop);
- MyElectrica;
- E-chat, asistentul virtual.
Prin meniul interactiv Call Center, clienții pot activa factura electronică, confirma plata facturilor restante, obține informații despre sold și ultimele facturi emise, precum și multe alte servicii utile.