Hot News
Incendiu pe câmp între Topraisar și Mereni! Intervin pompierii din Tuzla și Constanța
Scandal în trafic în București: Un șofer a agresat un alt bărbat și un tânăr care a încercat să-l oprească
Grindeanu anunță prezentarea programului PSD de relansare economică
Performanță la CS Medgidia: Antrenorii de baschet Alexandru Anton și Valerio Cristea au obținut licența pentru competiția de Liga 1
Campus Media TV se menține o voce influentă în presa românească: peste 2,2 milioane de ascultători zilnic pe frecvențe
CONTACT
GazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Citind: Maratonul Profit “Made in Romania” Ediția a III-a – Valer Hancaș, Kaufland România: Creștem în fiecare an ponderea produselor românești, dar când ajungi la 85%, fiecare procent în plus devine tot mai greu de atins
Distribuie
Caută
Font +/-Aa
GazetaUrbana.roGazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Urmați-ne
© 2024 gazetaurbana.ro
GazetaUrbana.ro > Economic > Maratonul Profit “Made in Romania” Ediția a III-a – Valer Hancaș, Kaufland România: Creștem în fiecare an ponderea produselor românești, dar când ajungi la 85%, fiecare procent în plus devine tot mai greu de atins
Economic

Maratonul Profit “Made in Romania” Ediția a III-a – Valer Hancaș, Kaufland România: Creștem în fiecare an ponderea produselor românești, dar când ajungi la 85%, fiecare procent în plus devine tot mai greu de atins

Data: 26 iunie 2025 - 14:39
Zaharia Stancu 258
Distribuie
video maratonul profit made in romania editia a iii a valer hancas kaufland romania crestem in fiecare an ponderea produselor romanesti dar cand ajungi la 85 fiecare pr 685d3eb025439

Sursa foto: Google Images

Maratonul Profit “Made in Romania” Ediția a III-a – Kaufland România și Creșterea Produselor Românești

La Maratonul Profit “Made in Romania” Ediția a III-a, Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs al Kaufland România, a subliniat angajamentul companiei de a crește anual ponderea produselor românești. Hancaș a explicat că, în prezent, 81% din totalul cheltuielilor cu furnizorii sunt direcționate către companii românești, dintr-un total de 3.200 de parteneri, aproximativ 2.500 fiind români.

„Creștem în fiecare an ponderea produselor românești, dar când ajungi la 85%, fiecare procent în plus devine tot mai greu de atins”, a declarat Hancaș, evidențiind dificultățile asociate cu atingerea unor procente mai mari în contextul actual al pieței.

De-a lungul celor șapte ani de activitate, Kaufland România a realizat un studiu de impact socio-economic, arătând o contribuție semnificativă de aproximativ 2,8 miliarde de euro la economia locală, echivalând cu circa 0,8% din PIB-ul României. Această contribuție subliniază importanța relațiilor comerciale cu furnizorii locali, nu doar în sectorul alimentar, ci și în alte industrii esențiale.

„Suntem foarte bine ancorați într-o zonă de verticalitate și suntem conștienți de impactul pe care îl avem în economie și societate. Colaborările pe termen mediu și lung sunt esențiale pentru noi”, a adăugat Hancaș, subliniind angajamentul Kaufland pentru dezvoltarea durabilă a afacerilor locale.

Creșterea Ponderii Produselor Românești la Kaufland România

În cadrul Maratonului Profit “Made in Romania” Ediția a III-a, Valer Hancaș, reprezentant al Kaufland România, a subliniat angajamentul continuu al companiei de a crește ponderea produselor românești în oferta sa. Deși Kaufland reușește să crească anual această pondere, provocările devin tot mai mari odată ce s-a atins un prag de 85%.

„Rafturile nu sunt nelimitate, așa cum este în sistemul online. Creștem în fiecare an ponderea produselor românești, dar când ajungi la 85%, fiecare procent în plus devine tot mai greu de atins”, a declarat Hancaș. El a explicat că identificarea de noi parteneri se face în funcție de cererea specifică a pieței, iar colaborările locale devin esențiale, în special în sezonul cald.

„În plin sezon, în afară de produsele care nu cresc în România, ponderea sortimentului românesc este de aproape 100% în zona de legume și fructe. Este o zonă sensibilă, dar în care am reușit să consolidăm relații locale”, a adăugat acesta, evidențiind importanța produselor autohtone în oferta Kaufland.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent hm raporteaza un profit operational trimestrial peste estimarile analistilor 685d3ea2338d3 H&M anunță un profit operațional trimestrial mai mare decât estimările analiștilor
Articolul următor video maratonul profit made in romania editia a iii a florian ciolacu clubul fermierilor romani digitalizarea agriculturii poate atrage tinerii catre agricultura peste 5 685d423e7e152 Maratonul Profit “Made in Romania” Ediția a III-a – Florian Ciolacu, Clubul Fermierilor Români: Digitalizarea agriculturii poate atrage tinerii către acest domeniu. Peste 50% dintre fermieri au peste 60 de ani.
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
video incendiu pe camp intre topraisar si mereni intervin pompierii din tuzla si constanta 68c0395109fdf

Incendiu pe câmp între Topraisar și Mereni! Intervin pompierii din Tuzla și Constanța

9 septembrie 2025 128
video scandal in trafic in bucuresti un sofer a luat la bataie un alt barbat si pe un tanar care a incercat sa l opreasca 68c036fb5a629

Scandal în trafic în București: Un șofer a agresat un alt bărbat și un tânăr care a încercat să-l oprească

9 septembrie 2025 148
grindeanu anunta ca va prezenta programul psd de relansare economica 68c032a5cf566

Grindeanu anunță prezentarea programului PSD de relansare economică

9 septembrie 2025 212
performanta la cs medgidia antrenorii de baschet alexandru anton si valerio cristea au obtinut licenta pentru liga 1 68c032209e4a8

Performanță la CS Medgidia: Antrenorii de baschet Alexandru Anton și Valerio Cristea au obținut licența pentru competiția de Liga 1

9 septembrie 2025 151
campus media tv ramane o voce puternica in presa romaneasca peste 22 milioane de ascultatori zilnic pe frecvente 68c02f89114b9

Campus Media TV se menține o voce influentă în presa românească: peste 2,2 milioane de ascultători zilnic pe frecvențe

9 septembrie 2025 298
socant o profesoara si copilul sau de 7 ani au fost gasiti decedati in apartament 68c02d8d8b2d4

ȘOCANT! O profesoară și fiul său de 7 ani au fost găsiți decedați în apartament

9 septembrie 2025 248

Te-ar putea interesa și...

samsung anunta un nou eveniment unpacked 685a555ca0ccc
Economic

Samsung anunță un nou eveniment Unpacked.

24 iunie 2025 160
cel mai nou update de windows creeaza probleme pentru scanere si imprimante 6749623b3dba3
Economic

Cel mai recent update de Windows cauzează probleme pentru scanere și imprimante

29 noiembrie 2024 161
bosch anunta concedieri masive sunt asteptate miscari sindicale puternice 6741629fa5f0b
Economic

Bosch anunță concedieri semnificative. Se preconizează reacții sindicale puternice.

23 noiembrie 2024 351
economist bugetul repeta aceleasi greseli din ultimii ani pleaca de la niste ipoteze destul de suprarealiste 67bb3e053f7bf
Economic

Economist: „Bugetul reproduce aceleași erori din anii anteriori. Se bazează pe ipoteze relativ suprarealiste”

23 februarie 2025 346
gazetaurbană

GazetaUrbana.ro este sursa ta de încredere pentru știri relevante și actualizate.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE
Fii mereu la curent cu ce este important – GazetaUrbana.ro îți oferă știri clare și concise, adaptate ritmului tău de viață.
  • © 2024 gazetaurbana.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?