Hot News
Trei puncte importante! Farul Constanța a învins clar în Gruia!
Cofetăria „Silvian” își încheie activitatea după 30 de ani.
Prognoza meteo pentru mâine în Dobrogea: Ploi slabe anunțate luni în Constanța și Tulcea, iar în anumite zone va ninge.
Cea mai bună ciorbă de pește din Sulina – secretul lui Paul Frangeti, pescar cu 25 de ani de experiență
Distrigaz a început reluarea etapizată a alimentării cu gaze pe Calea Rahovei
CONTACT
GazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Citind: Proprietarul unui salon de coafură din România explică tendința privind avansul de 50% care poate fi pierdut: Noi plătim 50% din necazurile clienților. Toți se vaită de același lucru!
Distribuie
Caută
Font +/-Aa
GazetaUrbana.roGazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Urmați-ne
© 2024 gazetaurbana.ro
GazetaUrbana.ro > Economic > Proprietarul unui salon de coafură din România explică tendința privind avansul de 50% care poate fi pierdut: Noi plătim 50% din necazurile clienților. Toți se vaită de același lucru!
Economic

Proprietarul unui salon de coafură din România explică tendința privind avansul de 50% care poate fi pierdut: Noi plătim 50% din necazurile clienților. Toți se vaită de același lucru!

Data: 13 decembrie 2024 - 13:06
Zaharia Stancu 384
Distribuie
foto proprietarul unui salon de coafura din romania explica tendinta privind avansul de 50 care poate fi pierdut noi platim 50 din necazurile clientilor toti se vaita de acelasi lucru 675c04e4cdedd

Sursa foto: Google Images

Proprietarul unui salon de coafură din România explică avansul de 50%

Proprietarul unui salon de coafură din România a implementat un sistem de rezervare care impune un avans de 50% din valoarea programării. Acest avans poate fi pierdut dacă rezervarea este anulată cu mai puțin de 24 de ore înainte. Motivul acestei decizii este creșterea numărului de programări neonorate, care a generat pierderi semnificative pentru afacere.

Impactul programărilor neonorate

În ultimele patru luni, pierderile cauzate de programările neonorate au depășit 72.000 de euro. Proprietarul subliniază că aceste pierderi afectează toți antreprenorii din domeniul serviciilor, inclusiv medici, restaurante și saloane, care se confruntă cu aceleași probleme. Costurile fixe (chirii, salarii, utilități) rămân neacoperite atunci când programările nu sunt onorate.

Schimbarea comportamentului clienților

Conform proprietarului, comportamentul clienților s-a schimbat drastic, iar programările online au crescut semnificativ în ultimii trei ani, dar odată cu această creștere a venit și o tendință de neprezentare. El menționează că, în alte domenii, cum ar fi turismul sau cinematografia, neprezentarea duce la penalizări, iar acest principiu ar trebui să se aplice și în sectorul de înfrumusețare.

Necesitatea unui avans pentru sustenabilitate

Proprietarul consideră că implementarea acestui sistem nu afectează clienții care respectă programările, ci este o măsură necesară pentru a asigura sustenabilitatea afacerii. El atrage atenția asupra faptului că, fără un avans, pierderile financiare se reflectă în creșterea generală a prețurilor, afectând toți clienții.

Proprietarul salonului GETT’S discută despre avansul de 50% și provocările clienților

Proprietarul salonului de coafură GETT’S din România a explicat recent tendința de a solicita un avans de 50% din partea clienților, subliniind că această practică este menită să împărtășească riscurile financiare. „Noi plătim 50% din necazurile clienților. Facem pierderea jumate/jumate cu clienții, atât timp cât va fi sustenabil, tocmai pentru că ne dorim și apreciem fidelitatea acestora”, a declarat proprietarul.

Cu toate acestea, el a observat o fractură în modul de gândire al clienților, care, pe de o parte, nu își asumă responsabilitatea pentru situațiile dificile, dar, pe de altă parte, se așteaptă ca salonul să suporte costurile generate de acestea. „Deși înțelegem problemele complexe pe care viața le aduce, nu ne permitem să plătim pentru necazurile clienților”, a adăugat acesta.

Antreprenorul a subliniat că, în ciuda digitalizării și a beneficiilor aduse de tehnologie, feedback-ul din partea clienților a fost lipsit de recunoștință. „În cele 7 luni în care suportăm 50% din necazurile clienților, nu am auzit un singur «mulțumesc», ci doar reacții emoționale și critici”, a menționat el.

Acesta a lansat un apel către toți clienții și jucătorii din industrie să susțină și să promoveze sisteme similare, care să împărtășească responsabilitățile financiare și să contribuie la o relație mai echitabilă între prestatori și beneficiari.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent video se deschide circulatia pe un nou tronson de autostrada cum arata din drona 675c017aa18ac Se deschide circulația pe un nou tronson de autostradă: Cum arată din dronă
Articolul următor galerie foto cum arata stadioanele pe care arabia saudita le are in plan pentru cea mai mare cupa mondiala din istorie 675c07fe867b7 Cum arată stadioanele pe care Arabia Saudită le are în plan pentru „cea mai mare Cupă Mondială din istorie”
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
trei puncte uriase farul constanta a castigat clar in gruia 68fdf9eb46dfc

Trei puncte importante! Farul Constanța a învins clar în Gruia!

26 octombrie 2025 305
celebra cofetarie silvian se inchide dupa 30 de ani de activitate 68fdf62921066

Cofetăria „Silvian” își încheie activitatea după 30 de ani.

26 octombrie 2025 140
cum va fi vremea maine in dobrogea luni sunt anuntate ploi slabe in constanta si tulcea iata unde va ninge 68fdf61b9edd0

Prognoza meteo pentru mâine în Dobrogea: Ploi slabe anunțate luni în Constanța și Tulcea, iar în anumite zone va ninge.

26 octombrie 2025 289
foto video cea mai buna ciorba de peste din sulina secretul lui paul frangeti pescar cu 25 de ani de experienta 68fdf27d37bb7

Cea mai bună ciorbă de pește din Sulina – secretul lui Paul Frangeti, pescar cu 25 de ani de experiență

26 octombrie 2025 250
distrigaz a inceput reluarea etapizata a alimentarii cu gaze in zona calea rahovei 68fdf0e9a32a4

Distrigaz a început reluarea etapizată a alimentării cu gaze pe Calea Rahovei

26 octombrie 2025 273
ce a raspuns ionut mosteanu ministrul apararii intrebat cat de pregatita e armata sa faca fata unei agresiuni a federatiei ruse 68fdefcab2211

Răspunsul lui Ionuț Moșteanu, ministrul Apărării, asupra pregătirii armatei în fața unei agresiuni din partea Federației Ruse

26 octombrie 2025 279

Te-ar putea interesa și...

cel mai mare colector de uleiuri uzate din bulgaria intra in romania alaturi de noul partener austriac 689279532fe1a
Economic

Cel mai mare colector de uleiuri uzate din Bulgaria își extinde activitatea în România, împreună cu noul partener austriac.

5 august 2025 168
bolojan a discutat cu reprezentantii agentiei de rating standard poors despre masurile de reforma fiscala adoptate de guvern 6876879ec40e7
Economic

Bolojan a discutat cu reprezentanții agenției de rating Standard & Poor’s despre măsurile de reformă fiscală adoptate de guvern.

15 iulie 2025 322
grafice creditarea incetineste in termeni reali depozitele in valuta mai cautate decat cele in lei cererea de numerar inca ridicata 68815965f1fb8
Economic

Creditarea încetinește în termeni reali; depozitele în valută devin mai căutate decât cele în lei, iar cererea de numerar rămâne ridicată.

23 iulie 2025 161
concedieri colective in maramures dupa mai bine de 15 ani companiile care dau afara sute de oameni lista 676acf45a2176
Economic

Concedieri colective în Maramureș după peste 15 ani. Companiile care renunță la sute de angajați – LISTA

24 decembrie 2024 307
gazetaurbană

GazetaUrbana.ro este sursa ta de încredere pentru știri relevante și actualizate.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE
Fii mereu la curent cu ce este important – GazetaUrbana.ro îți oferă știri clare și concise, adaptate ritmului tău de viață.
  • © 2024 gazetaurbana.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?