Hot News
Atenție! Loturi de lapte praf pentru sugari, retrase de la comercializare în numeroase magazine – un avertisment de la ANSVSA
CJ Constanța pe cale să numească un nou vicepreședinte: Cine sunt candidații discutați în ultima perioadă
Confirmare de lepră în România: Alexandru Rogobete anunță că alte trei femei sunt supuse evaluării
Încă o dezamăgire! CSM Constanța a fost învinsă fără drept de apel de Dinamo București în cadrul Cupei României
Curtea de Apel Constanța reîndreaptă calea dosarului antrenorului Paul Neagu și al afaceristului Nassar Ghaleb, excluzând toate probele adunate în timpul anchetei
CONTACT
GazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Citind: Proprietarul unui salon de coafură din România explică tendința privind avansul de 50% care poate fi pierdut: Noi plătim 50% din necazurile clienților. Toți se vaită de același lucru!
Distribuie
Caută
Font +/-Aa
GazetaUrbana.roGazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Urmați-ne
© 2024 gazetaurbana.ro
GazetaUrbana.ro > Economic > Proprietarul unui salon de coafură din România explică tendința privind avansul de 50% care poate fi pierdut: Noi plătim 50% din necazurile clienților. Toți se vaită de același lucru!
Economic

Proprietarul unui salon de coafură din România explică tendința privind avansul de 50% care poate fi pierdut: Noi plătim 50% din necazurile clienților. Toți se vaită de același lucru!

Data: 13 decembrie 2024 - 13:06
Zaharia Stancu 406
Distribuie
foto proprietarul unui salon de coafura din romania explica tendinta privind avansul de 50 care poate fi pierdut noi platim 50 din necazurile clientilor toti se vaita de acelasi lucru 675c04e4cdedd

Sursa foto: Google Images

Proprietarul unui salon de coafură din România explică avansul de 50%

Proprietarul unui salon de coafură din România a implementat un sistem de rezervare care impune un avans de 50% din valoarea programării. Acest avans poate fi pierdut dacă rezervarea este anulată cu mai puțin de 24 de ore înainte. Motivul acestei decizii este creșterea numărului de programări neonorate, care a generat pierderi semnificative pentru afacere.

Impactul programărilor neonorate

În ultimele patru luni, pierderile cauzate de programările neonorate au depășit 72.000 de euro. Proprietarul subliniază că aceste pierderi afectează toți antreprenorii din domeniul serviciilor, inclusiv medici, restaurante și saloane, care se confruntă cu aceleași probleme. Costurile fixe (chirii, salarii, utilități) rămân neacoperite atunci când programările nu sunt onorate.

Schimbarea comportamentului clienților

Conform proprietarului, comportamentul clienților s-a schimbat drastic, iar programările online au crescut semnificativ în ultimii trei ani, dar odată cu această creștere a venit și o tendință de neprezentare. El menționează că, în alte domenii, cum ar fi turismul sau cinematografia, neprezentarea duce la penalizări, iar acest principiu ar trebui să se aplice și în sectorul de înfrumusețare.

Necesitatea unui avans pentru sustenabilitate

Proprietarul consideră că implementarea acestui sistem nu afectează clienții care respectă programările, ci este o măsură necesară pentru a asigura sustenabilitatea afacerii. El atrage atenția asupra faptului că, fără un avans, pierderile financiare se reflectă în creșterea generală a prețurilor, afectând toți clienții.

Proprietarul salonului GETT’S discută despre avansul de 50% și provocările clienților

Proprietarul salonului de coafură GETT’S din România a explicat recent tendința de a solicita un avans de 50% din partea clienților, subliniind că această practică este menită să împărtășească riscurile financiare. „Noi plătim 50% din necazurile clienților. Facem pierderea jumate/jumate cu clienții, atât timp cât va fi sustenabil, tocmai pentru că ne dorim și apreciem fidelitatea acestora”, a declarat proprietarul.

Cu toate acestea, el a observat o fractură în modul de gândire al clienților, care, pe de o parte, nu își asumă responsabilitatea pentru situațiile dificile, dar, pe de altă parte, se așteaptă ca salonul să suporte costurile generate de acestea. „Deși înțelegem problemele complexe pe care viața le aduce, nu ne permitem să plătim pentru necazurile clienților”, a adăugat acesta.

Antreprenorul a subliniat că, în ciuda digitalizării și a beneficiilor aduse de tehnologie, feedback-ul din partea clienților a fost lipsit de recunoștință. „În cele 7 luni în care suportăm 50% din necazurile clienților, nu am auzit un singur «mulțumesc», ci doar reacții emoționale și critici”, a menționat el.

Acesta a lansat un apel către toți clienții și jucătorii din industrie să susțină și să promoveze sisteme similare, care să împărtășească responsabilitățile financiare și să contribuie la o relație mai echitabilă între prestatori și beneficiari.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent video se deschide circulatia pe un nou tronson de autostrada cum arata din drona 675c017aa18ac Se deschide circulația pe un nou tronson de autostradă: Cum arată din dronă
Articolul următor galerie foto cum arata stadioanele pe care arabia saudita le are in plan pentru cea mai mare cupa mondiala din istorie 675c07fe867b7 Cum arată stadioanele pe care Arabia Saudită le are în plan pentru „cea mai mare Cupă Mondială din istorie”
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
foto loturi de lapte praf pentru bebelusi retrase de la vanzare din mai multe magazine avertismentul ansvsa 693b341a18bea

Atenție! Loturi de lapte praf pentru sugari, retrase de la comercializare în numeroase magazine – un avertisment de la ANSVSA

11 decembrie 2025 183
dupa mai bine de un an cj constanta ar putea al doilea vicepresedinte ce nume au fost vehiculate de a lungul timpului pentru acest post 693b3209d1a92

CJ Constanța pe cale să numească un nou vicepreședinte: Cine sunt candidații discutați în ultima perioadă

11 decembrie 2025 339
video caz de lepra confirmat in romania alexandru rogobete alte trei femei sunt in curs de evaluare 693b2d134c787

Confirmare de lepră în România: Alexandru Rogobete anunță că alte trei femei sunt supuse evaluării

11 decembrie 2025 293
inca un esec csm constanta a cedat clar in duelul cu dinamo bucuresti din cupa romaniei 693b2b8b36e03

Încă o dezamăgire! CSM Constanța a fost învinsă fără drept de apel de Dinamo București în cadrul Cupei României

11 decembrie 2025 321
minuta curtea de apel constanta retrimite la diicot dosarul in care sunt anchetati antrenorul paul neagu si afaceristul libanez nassar ghaleb au fost excluse din dosar toate mijloacele de proba admin 693b2b2656edb

Curtea de Apel Constanța reîndreaptă calea dosarului antrenorului Paul Neagu și al afaceristului Nassar Ghaleb, excluzând toate probele adunate în timpul anchetei

11 decembrie 2025 166
procurorii andrei bodean si zafer sadic printre cei aproape 180 de magistrati care au semnat o scrisoare de solidaritate cu judecatorii besu si morosanu 693b1d2238c64

Solidaritate în justiție: procurorii Andrei Bodean și Zafer Sadîc, alături de aproape 180 de magistrați, sprijină judecătorii Beșu și Moroșanu

11 decembrie 2025 212

Te-ar putea interesa și...

video avertismentul lui mugur isarescu varf al inflatiei in luna septembrie care e estimarea bnr privind cresterea preturilor 689b3ba0b1931
Economic

Avertismentul lui Mugur Isărescu: vârf al inflației în luna septembrie și estimarea BNR privind creșterea prețurilor

12 august 2025 318
danone preia pachetul majoritar de actiuni al kate farms 68220e617a4dd
Economic

Danone achiziționează pachetul majoritar de acțiuni al Kate Farms

12 mai 2025 267
mai multe asociatii de consumatori cer ue sa ia masuri impotriva operatorilor de zboruri low cost ii acuza ca percep taxe suplimentare ilegale pentru bagajele de mana 6830450bb2ddf
Economic

Asociații de consumatori solicită UE să intervină împotriva operatorilor de zboruri low-cost pentru taxe suplimentare ilegale la bagajele de mână.

23 mai 2025 318
bulgaria vrea informatii detaliate despre vanzarea rafinariei de la burgas 676b04009880c
Economic

Bulgaria solicită „informații detaliate” privind vânzarea rafinăriei de la Burgas

24 decembrie 2024 307
gazetaurbană

GazetaUrbana.ro este sursa ta de încredere pentru știri relevante și actualizate.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE
Fii mereu la curent cu ce este important – GazetaUrbana.ro îți oferă știri clare și concise, adaptate ritmului tău de viață.
  • © 2024 gazetaurbana.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?