Relocarea elevilor Școlii Gimnaziale nr. 7 Remus Opreanu din Constanța
Începând cu luna ianuarie 2025, Școala Gimnazială nr. 7 Remus Opreanu din Constanța va intra în proces de reabilitare, ceea ce va conduce la relocarea unui număr de 20 de clase, atât din învățământul primar, cât și din cel gimnazial. Deși autoritățile au început demersuri pentru identificarea unor spații alternative unde elevii să își desfășoare cursurile, până în prezent nu s-au găsit soluții viabile.
Inspectorul șef al Inspectoratului Școlar Județean Constanța, Sorin Mihai, a menționat că instituția a primit solicitări din partea conducerii școlii pentru a găsi o locație potrivită. În urma discuțiilor cu Primăria Constanța și constructorul, se va decide modalitatea prin care activitatea educațională va fi minim afectată.
Conducerea Școlii Gimnaziale nr. 7 a contactat mai multe unități de învățământ din apropiere, inclusiv Școala nr. 38 și Liceul Virgil Madgearu, însă răspunsurile au fost negative. În prezent, se așteaptă finalizarea licitației pentru lucrările de reabilitare, cu estimarea că lucrările vor începe pe 15 ianuarie 2025.
Relocarea elevilor Școlii Gimnaziale nr. 7 Remus Opreanu din Constanța
În urma reabilitării planificate a Școlii Gimnaziale nr. 7 Remus Opreanu, elevii acestei unități de învățământ vor fi relocați. Lucrările de modernizare sunt programate să înceapă în ianuarie 2025, iar părinții au fost informați cu privire la această situație încă de anul trecut.
Directorul adjunct al școlii a menționat că se caută soluții de relocare a claselor pentru a minimiza dificultățile de transport ale elevilor. „Problema tuturor este unde anume vor fi relocate clasele, astfel încât fiecare să știe ce măsuri vor lua personal în familie pentru a-și putea aduce copiii la școală”, a declarat acesta.
Autoritățile vor colabora cu Inspectoratul Școlar pentru a găsi cele mai adecvate locații, astfel încât părinții și copiii să nu fie nevoiți să traverseze o distanță mare pentru a ajunge la noua unitate de învățământ.
Rămâne de văzut care vor fi soluțiile finale adoptate pentru relocarea elevilor și cum va fi organizat orarul, având în vedere provocările logistice implicate.