Problemele continuă pe podul de la Brăila
Podul de la Brăila, denumit și „Golden Gate al României”, se confruntă cu dificultăți semnificative, la scurt timp după finalizarea lucrărilor de reparație. Asfaltul nou aplicat pe sensul de mers Tulcea-Brăila prezintă multiple denivelări, iar porțiunile reparate au un aspect neuniform.
Aceste nereguli au întârziat predarea completă a podului, iar recepția oficială, planificată pentru această vară, va avea loc la doi ani de la inaugurare. Problemele tehnice, inclusiv infiltrațiile la un pilon și șuruburile nefixate corespunzător, au dus la prelungirea termenului de finalizare.
Reprezentanții CNAIR estimează că, până în martie, se va putea începe frezarea și reasfaltarea unei porțiuni a podului. Până atunci, recepția întregului obiectiv nu va putea fi realizată, iar șoferii care călătoresc spre Tulcea sau Constanța sunt nevoiți să ocolească prin Măcin.
În ciuda acestor probleme, podul suspendat de la Brăila rămâne unul dintre cele mai costisitoare proiecte de infrastructură din România, cu o valoare de peste 500 de milioane de euro, finanțată prin contribuții din partea Uniunii Europene și a statului român.