Volkswagen, depășită pe piața de mașini electrice de Fisker
Volkswagen, a doua cea mai mare companie auto din lume, se confruntă cu o situație neplăcută pe piața de mașini electrice din SUA. În luna octombrie, vânzările sale de vehicule electrice au fost extrem de scăzute, cu doar 92 de unități vândute. Aceasta a condus la depășirea companiei de către Fisker, un brand aflat în faliment, care a reușit să vândă 110 vehicule electrice în aceeași perioadă.
Deși Volkswagen beneficiază de o gamă variată de modele electrice și de un puternic marketing, propunerile sale nu s-au aliniat cu preferințele consumatorilor americani. Compania se bazează pe modele precum ID.4, SUV-ul său cel mai bine vândut la nivel global, precum și pe ID.7 și ID.Buzz, care speră să atragă clienți pe piața din SUA.
În contrast, Tesla rămâne lider pe piața de mașini electrice, cu vânzări de peste 45.000 de unități în octombrie, urmată de Chevrolet și Ford, care au înregistrat vânzări semnificativ mai mari decât Volkswagen. Acest context subliniază dificultățile cu care se confruntă Volkswagen în atragerea consumatorilor din SUA pentru vehiculele sale electrice, în ciuda avantajelor teoretice pe care le are în acest segment.
VW Depășit pe Piața Mașinilor Electrice de Fisker în Faliment
Într-o situație neplăcută pentru Volkswagen, brandul american Fisker, aflat în faliment, a reușit să depășească vânzările producătorului german pe piața de mașini electrice din SUA. Această schimbare subliniază provocările cu care se confruntă VW în contextul competiției crescânde în domeniul vehiculelor electrice.
În prezent, Tesla rămâne liderul de necontestat al vânzărilor de vehicule electrice, urmat de modele populare precum Hyundai Ioniq, Chevrolet Equinox și Honda Prologue. Analiștii subliniază că pentru a stimula piața, este esențial să fie disponibile mașini electrice mai accesibile. Prețul mediu de tranzacție pentru vehiculele electrice a ajuns, în luna octombrie, la 57.000 de dolari, cu 8.790 de dolari mai mult decât cel al mașinilor cu motor pe benzină, ceea ce continuă să reprezinte o barieră pentru vânzările în creștere.