Vânzările Dacia în Franța: Creștere semnificativă
După o serie de scăderi, Dacia a înregistrat în luna mai o performanță remarcabilă pe piața din Franța, cu o creștere de 12,4%. Marca a vândut aproximativ 12.000 de autoturisme, într-o perioadă în care piața auto generală a scăzut cu 12,3%. Această creștere a dus la o majorare a cotei de piață a Dacia la 9,6%, consolidându-se ca a treia cea mai puternică marcă din Franța, după Renault și Peugeot.
Un factor cheie al succesului Dacia a fost modelul Duster, care a devenit al doilea cel mai vândut SUV din Franța, cu un total de 18.557 de unități vândute de la începutul anului. Sandero continuă să se mențină pe locul al treilea în clasamentul vânzărilor, cu 28.440 de vehicule vândute în primele cinci luni ale anului.
În total, Dacia a vândut 60.142 de autoturisme pe piața franceză de la începutul anului, înregistrând o ușoară scădere de 4,3% comparativ cu anul anterior. Cota de piață pentru perioada ianuarie – mai este de 8,9%, fiind cu 2,4 puncte procentuale peste cea a rivalului Citroen, care a vândut cu aproximativ 10.000 de autoturisme mai puțin decât Dacia.