Volvo XC70 – Un Nou Standard în Segmentul PHEV
Volvo a anunțat lansarea unui nou model PHEV, SUV-ul XC70, care promite să aibă una dintre cele mai mari baterii din segmentul hibride cu încărcare la priză. Acest model emblematic va beneficia de o autonomie electrică de aproximativ 200 de km, conform informațiilor preliminare furnizate de companie.
Performanțe Tehnice Impresionante
Noul XC70, dezvoltat pe platforma SMA, va fi dotat cu o baterie NMC de aproape 40 kWh, ceea ce îl va face să dețină cea mai mare baterie disponibilă pe un model PHEV în prezent. Consumul declarat al acestui model este de 6,5 litri/100 km.
De asemenea, pentru cei care optează pentru o variantă mai accesibilă, Volvo va oferi o baterie LFP de 21 kWh, care va asigura o autonomie de aproximativ 100 km și un consum mediu de 5,8 litri/100 km.
O Intrare Strategica pe Piață
Construit pentru a răspunde cererii tot mai mari pentru automobile PHEV și EREV, XC70 marchează o etapă importantă în strategia de electrificare a Volvo. Håkan Samuelsson, CEO al Volvo Cars, a subliniat că acest model reprezintă o punte către electrificarea completă a gamei de produse Volvo.
Modelul XC70 va fi lansat inițial pe piața din China la sfârșitul acestui an, cu planuri de extindere pe piețele internaționale în funcție de reacția publicului.
Volvo XC70 cu Baterie Mare și Motor Dezvoltat de Horse
Volvo XC70 se pregătește să fie unul dintre liderii din segmentul PHEV, având o baterie de capacitate mare care va oferi performanțe electrice superioare. Acest model va concura direct cu mașinile electrice din segmentul său, produse de marile mărci chinezești, care au atins autonomii de 130 – 150 km în regim electric.
Modelul va fi echipat cu un motor de 1.5 litri, dezvoltat de compania Horse, care combină propulsia electrică și cea termică într-un singur agregat. Această inovație subliniază angajamentul Volvo de a oferi soluții de mobilitate sustenabilă. Motorul este deja utilizat și în alte modele din grupul Geely, precum Galaxy L7, Lynk & Co 07 și Lynk & Co 08.
Dimensiunile viitorului XC70 au fost de asemenea făcute publice: SUV-ul va avea o lungime de 4,81 metri și un ampatament de 2,89 metri, fiind astfel plasat între modelele cu motoare termice. Cu un design inspirat de noile modele EX90, XC60 și XC90 facelift, XC70 va concura în segmentul D-SUV, acolo unde își desfășoară activitatea și brandurile germane premium.