Hot News
A apărut TOP 100 firme după profitul brut din exploatare: Cine a realizat cei mai mulți bani din construcția de blocuri și unități de cazare.
Halloween la Cazinoul din Constanța: două spectacole cu premiere muzicale
Licitația pentru noua Urgență a Spitalului Județean Constanța a fost amânată din cauza problemelor de finanțare
Exproprierile din 2020 pentru baza militară de la Kogălniceanu, reluate în instanță: despăgubiri majorate pentru un fost proprietar
Procesul dintre Foleanu și administrația locală din Mangalia a fost închis: și-a încasat salariile restante după înlocuirea lui Cristian Radu
CONTACT
GazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Citind: FRF lansează platforma B.R.A.V.O cu o campanie de conștientizare pentru a transforma critica în susținere
Distribuie
Caută
Font +/-Aa
GazetaUrbana.roGazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Urmați-ne
© 2024 gazetaurbana.ro
GazetaUrbana.ro > Economic > FRF lansează platforma B.R.A.V.O cu o campanie de conștientizare pentru a transforma critica în susținere
Economic

FRF lansează platforma B.R.A.V.O cu o campanie de conștientizare pentru a transforma critica în susținere

Data: 2 iunie 2025 - 10:25
Zaharia Stancu 340
Distribuie
frf lanseaza platforma b r a v o cu o campanie de constientizare menita sa transforme critica in sustinere 683d5f07b8ce6

Sursa foto: Google Images

FRF lansează platforma B.R.A.V.O pentru susținerea tinerilor sportivi

Federația Română de Fotbal a inaugurat pe 1 iunie platforma FRF B.R.A.V.O (Bucurie, Respect, Afecțiune, Voință și Optimism), cu scopul de a readuce bucuria în activitățile sportive ale copiilor și de a diminua presiunea exercitată de părinți sau antrenori. Această inițiativă se concentrează pe combaterea comportamentelor nepotrivite, inclusiv jignirile și criticile din partea celor care ar trebui să ofere sprijin.

FRF B.R.A.V.O atrage atenția asupra impactului negativ al abuzului emoțional, care poate afecta profund încrederea copiilor și poate determina abandonul sportului. Platforma își propune să transforme critica în susținere, promovând emoții pozitive și un mediu sănătos pentru tinerii sportivi.

„În fotbal, fiecare copil visează să-și vadă numele pe spatele tricoului. Însă, uneori, părinții «scriu» altceva în locul lor. Fiecare cuvânt dur devine o povară pe care o poartă atât în suflet, cât și pe teren”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele FRF. El subliniază că, prin campania B.R.A.V.O, se urmărește cultivarea unei atmosfere de încurajare și susținere.

Campania include o serie de resurse, precum spoturi video și radio, materiale educaționale pentru părinți, un Ghid al Părinților și un KIT cu reguli de conduită, care vor fi distribuite cluburilor sportive. De asemenea, platforma va permite raportarea comportamentelor nepotrivite, contribuind astfel la crearea unui mediu mai sigur și mai pozitiv pentru tinerii sportivi.

FRF lansează platforma B.R.A.V.O pentru a transforma critica în susținere

Federația Română de Fotbal (FRF) a lansat platforma B.R.A.V.O, un demers menit să promoveze un mediu sănătos și empatic în fotbalul juvenil. Această inițiativă se concentrează pe educarea, sprijinirea și inspirarea generațiilor tinere, implicând părinți, antrenori, oficiali și suporteri în procesul de transformare a atmosferei din jurul sportului.

Cu ocazia meciurilor naționale, FRF invită spectatorii să interacționeze cu vestiarul generației de mâine, unde pot lăsa mesaje de susținere. De asemenea, copiii vor avea ocazia să își exprime visele printr-un „perete al visurilor” format din tricouri cu apelative pozitive, cum ar fi „Curajos”, „Ambițios” și „Optimist”. La meciurile echipei naționale, aceștia vor purta banderole și tricouri ce simbolizează respectul și sprijinul, în contrast cu atmosfera de presiune din trecut.

Platforma B.R.A.V.O subliniază importanța transformării mesajelor din tribună în susținere constructivă, contribuind astfel la crearea unui mediu în care copiii pot crește fără frică, ci cu bucurie și încredere. FRF își propune să schimbe percepția asupra sportului juvenil, astfel încât generația de mâine să fie inspirată și sprijinită în parcursul său.

Inițiativa beneficiază de sprijin media din partea unor parteneri de renume, precum PRO TV, Voyo, KISS FM, Magic FM, Rock FM, Prima TV & Prima Sport, Digi Sport, TVR și Antena 1, care contribuie la promovarea acestui mesaj important. Află mai multe detalii și alătură-te campaniei pe site-ul oficial al FRF.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent bursa poloneza a scazut dupa victoria lui nawrocki in alegerile prezidentiale 683d5efb4ff14 Bursa poloneză a scăzut după victoria lui Nawrocki în alegerile pentru președinție
Articolul următor indicele robor la 3 luni stagneaza cel la 6 luni scade usor 683d5f162c1be Indicele ROBOR la 3 luni rămâne constant, în timp ce cel la 6 luni înregistrează o ușoară scădere.
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
a aparut top 100 firme dupa profitul brut din exploatare cine a facut cei mai multi bani din constructia de blocuri si unitati de cazare 68fec8df34e2c

A apărut TOP 100 firme după profitul brut din exploatare: Cine a realizat cei mai mulți bani din construcția de blocuri și unități de cazare.

27 octombrie 2025 205
halloween la cazinoul din constanta doua show uri cu premiere muzicale 68fec75cbe347

Halloween la Cazinoul din Constanța: două spectacole cu premiere muzicale

27 octombrie 2025 303
licitatia pentru noua urgenta a spitalului judetean constanta amanata din cauza finantarii 68fec5476ee80

Licitația pentru noua Urgență a Spitalului Județean Constanța a fost amânată din cauza problemelor de finanțare

27 octombrie 2025 250

Exproprierile din 2020 pentru baza militară de la Kogălniceanu, reluate în instanță: despăgubiri majorate pentru un fost proprietar

27 octombrie 2025 284
procesul dintre foleanu si administratia locala din mangalia a ramas fara obiect si a incasat salariile restante dupa instalarea in locul lui cristian radu 68feb02fd6cbb

Procesul dintre Foleanu și administrația locală din Mangalia a fost închis: și-a încasat salariile restante după înlocuirea lui Cristian Radu

27 octombrie 2025 241
amenintata cu cutitul apoi din nou atacata un barbat din limanu trimis in judecata 68fea90b717da

Amenințată cu cuțitul, apoi atacată din nou: un bărbat din Limanu trimis în judecată

27 octombrie 2025 228

Te-ar putea interesa și...

comisia europeana reduce masiv estimarea privind avansul economiei romanesti avertizarea privind deficitul bugetar pentru 2024 si 2025 673743faa1bab
Economic

Comisia Europeană revizuiește semnificativ prognoza pentru creșterea economiei românești. Avertismentul referitor la deficitul bugetar pentru anii 2024 și 2025

15 noiembrie 2024 256
vanzarile dacia din franta se mentin in teritoriul negativ dar sandero si duster cresc 674ea112ba7fc
Economic

Vânzările Dacia în Franța continuă să fie negative, însă Sandero și Duster înregistrează creșteri.

3 decembrie 2024 354
made in germany cade puternic mult peste asteptari 677ea03b231fc
Economic

Made in Germany înregistrează o scădere semnificativă, depășind așteptările.

8 ianuarie 2025 750
video sistem modern de acostare in portul constanta cum arata geamandurile care vor face posibila descarcarea navelor in largul marii negre 6788d9f716117
Economic

Sistem modern de acostare în Portul Constanța. Cum arată geamandurile care vor permite descărcarea navelor în largul Mării Negre.

16 ianuarie 2025 192
gazetaurbană

GazetaUrbana.ro este sursa ta de încredere pentru știri relevante și actualizate.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE
Fii mereu la curent cu ce este important – GazetaUrbana.ro îți oferă știri clare și concise, adaptate ritmului tău de viață.
  • © 2024 gazetaurbana.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?