Românii abandonați pe aeroport de Wizz Air
Recent, o situație controversată a fost mediatizată în care un grup de 120 de români a fost lăsat pe aeroport, în timp ce cetățenii străini din același avion au fost cazati la hotel. Incidentul a avut loc după ce zborul Wizz Air de la București către Abu Dhabi, programat pe 23 iunie, s-a întors din drum din cauza închiderii spațiului aerian în Orientul Mijlociu.
Pasagerii români au fost nevoiți să se descurce singuri, fără informații clare din partea reprezentanților companiei, care le-au recomandat să sune la call-center pentru detalii despre reprogramarea zborului, în condițiile în care programul acestuia se încheia devreme.
Justificările Wizz Air
În urma publicării articolului, Wizz Air a emis un punct de vedere în care a explicat că discriminarea pasagerilor români a fost cauzată de o „eroare umană la sol”. Reprezentanții companiei au subliniat că zborul s-a întors la București conform protocoalelor de siguranță, iar pasagerii au fost notificați în timp util. Wizz Air a oferit opțiuni de reprogramare fără costuri suplimentare și rambursări complete, însă au recunoscut că comunicarea soluțiilor nu a fost suficient de clară și promptă.
Compania a menționat că siguranța pasagerilor este prioritatea principală și a subliniat că mai mulți pasageri au acceptat opțiunea de a zbura către Abu Dhabi în ziua următoare.
Românii abandonați pe aeroport de Wizz Air
Wizz Air a confirmat că, din cauza unei erori umane la sol, pasagerii români nu au primit sprijinul necesar și au fost abandonați pe aeroport, în timp ce pasagerii străini au fost duși la hotel. Conform politicii companiei, toți pasagerii care au nevoie de cazare la hotel, indiferent de naționalitate, ar trebui să beneficieze de acest serviciu.
Compania și-a exprimat regretul sincer pentru această omisiune și a cerut scuze celor afectați. Wizz Air a purtat discuții interne și a implementat instruiri suplimentare pentru personalul relevant, pentru a preveni apariția unor astfel de incidente în viitor. Egalitatea de tratament și îngrijirea pentru toți pasagerii rămân principii fundamentale ale operațiunilor companiei.
Wizz Air își reafirmă angajamentul față de transparență și siguranță, încurajând pasagerii să contacteze echipa de asistență pentru clienți pentru orice probleme nesoluționate.