De la Constanța la Hollywood: călătoria fascinantă a Anastasiei Soare spre succesul internațional și cercurile celebrităților
Anastasia Soare, cunoscută sub numele de „Regina Sprâncenelor” și una dintre cele mai influente femei din industria globală de beauty, a revenit în România pentru lansarea cărții sale biografice. Fondatoarea brandului Anastasia Beverly Hills, evaluat de Forbes în 2023 la aproximativ 500 de milioane de dolari, a discutat despre copilărie, emigrare, sacrificii, disciplină și drumul său spre celebritatea internațională.
Născută în Constanța, într-o familie cu un puternic simț artistic, Anastasia Soare a descris primii ani ai vieții sale ca fiind marcați de căldură și stabilitate. „A fost un univers foarte plăcut, cu amintiri frumoase despre copilăria mea”, a declarat ea. Decizia de a pleca din România a venit în anii în care regimul comunist devenise sufocant. „La sfârșitul anilor ’70 și în anii ’80, când situația în România era foarte dificilă, am hotărât să plec. A fost extraordinar de dificil, nevorbind engleză și fără suport familial”, a adăugat ea.
Anastasia a plecat cu un singur scop: să construiască ceva. „Am făcut niște sacrificii extraordinare și nu mai puteam da înapoi”, a declarat ea. A început ca și cosmeticiană, un domeniu în care nu se aștepta să lucreze, dar care a devenit punctul de plecare pentru imperiul său în industria de frumusețe. „Niciodată nu am crezut că voi lucra ca și cosmeticiană, dar mi-am dat seama că nimeni nu dă atenție sprâncenelor”, a explicat ea.
Pornind de la tehnicile artistice, Anastasia a început să caute „formula perfectă pentru sprânceana perfectă”. „Așa mi-am dat seama că eu în poze arăt surprinsă pentru că sprâncenele mele erau foarte subțiri și rotunde, și de aici a pornit această nebunie”, a adăugat ea. Sprâncenele create de Anastasia Soare au devenit un reper la Hollywood, având clientele fidele precum Oprah, Madonna, Jennifer Lopez, Naomi Campbell, Penélope Cruz, Sharon Stone și Kim Kardashian.
Anastasia nu și-a imaginat niciodată că va ajunge în cercurile celebrităților. „Nu m-am gândit, bineînțeles că nu am visat. Cât am stat în România, m-am uitat de zeci de ori la filme. În anii ’80 era aproape imposibil să îmi imaginez că voi ajunge vreodată acolo”, a spus ea. A avut ocazia să învețe de la fiecare clientă în parte, considerând că fiecare are ceva valoros de oferit.
Despre Oprah Winfrey, Anastasia a spus că este „o persoană extraordinară, cu respect pentru toți oamenii din jurul ei” și „foarte modestă”. Secretul unui brand de succes, spune ea, este relația cu oamenii: „Clientul nostru, stăpânul nostru. Trebuie să faci tot posibilul ca clientul să se simtă apreciat și bine tratat.”
În viziunea Anastasiei, frumusețea nu reprezintă perfecțiune, ci o armonie, iar frumusețea interioară este și mai importantă. „Frumusețea nu înseamnă perfecțiune. Înseamnă abilitatea de a crea o balanță. Frumusețea fizică este de a crea o balanță cu trăsăturile feței”, a concluzionat ea, adăugând că frumusețea vine din interior, definind-o prin valorile și iubirea pe care le oferim celorlalți.