„`html
Apărarea TikTok în fața investigației Comisiei Europene
TikTok a declarat marți, 17 decembrie, că nu acceptă reclame politice plătite și că elimină proactiv conținutul care încalcă regulile platformei. Această reacție vine ca răspuns la lansarea de către Comisia Europeană a unor proceduri oficiale împotriva TikTok, în legătură cu posibile încălcări ale Digital Services Act, în urma acuzațiilor de interferență rusească în alegerile din România.
Reprezentanții TikTok au subliniat că au protejat integritatea platformei în peste 150 de alegeri la nivel global și că se angajează să colaboreze cu autoritățile europene pentru a răspunde preocupărilor legate de integritate. „Am transmis Comisiei Europene informații detaliate despre eforturile noastre și am acționat transparent”, au declarat oficialii TikTok.
Compania a precizat că nu acceptă reclame politice plătite și că elimină activ conținutul care contravine regulilor privind dezinformarea, hărțuirea și discursul instigator la ură. „Vom continua să colaborăm cu Comisia Europeană și cu autoritățile regionale și naționale pentru a aborda aceste solicitări și preocupări”, au adăugat aceștia.
Comisia Europeană a deschis o investigație referitoare la riscurile electorale, în contextul obligației TikTok de a evalua și a atenua riscurile sistemice legate de integritatea alegerilor, în special în urma alegerilor prezidențiale din România din 24 noiembrie.
„`