Reacția Kensington Communication privind legătura cu Călin Georgescu
Firma Kensington Communication, responsabilă de campaniile pe TikTok ale PNL, a reacționat după ce site-ul de investigații Snoop a sugerat că aceste campanii l-ar fi promovat pe Călin Georgescu. Reprezentanții companiei afirmă că au desfășurat „campanii de conștientizare” și că toate briefurile transmise către FameUp au fost concepute pentru a combate extremismul și a încuraja valorile euroatlantice.
„Dacă campania a fost clonată sau deturnată în favoarea unui candidat sau altul, cerem organelor abilitate să verifice și să ia măsurile legale care se impun”, se arată într-un comunicat al companiei. Aceștia subliniază că „nu a făcut și nu ni s-a cerut vreo campanie pentru Călin Georgescu” și că nu au avut relații cu influencerii de pe platforma de promovare.
În plus, Kensington Communication menționează că hashtagul propus în campanie a fost #echilibrusiseriozitate, respingând utilizarea hashtagului #echilibrusiverticalitate. De asemenea, Snoop a dezvăluit că ANAF a confirmat că fondurile pentru campaniile menționate au fost alocate de PNL, evidențiind conexiunea cu Călin Georgescu.