Hot News
Învățătoare din Medgidia, arestată de poliție pentru atacul violent asupra unui copil de 10 ani
Alexandru Nazare oferă mărturii la DNA în cadrul anchetei privind vaccinurile anti-COVID (Surse)
Îngrijorător! Autoritățile au retras fondurile pentru fetița din Constanța, decedată în urma unei simple intervenții chirurgicale la apendice
Reacția lui Vergil Chițac față de cererea de anulare a evenimentului INIZIO de pe strada Decebal
Va renunța Vergil Chițac la evenimentul INIZIO de pe strada Decebal? Răspunsul primarului în urma nemulțumirilor locuitorilor
CONTACT
GazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Citind: Cinci minute de reclamă la junk food îi determină pe copii să consume mai mult.
Distribuie
Caută
Font +/-Aa
GazetaUrbana.roGazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Urmați-ne
© 2024 gazetaurbana.ro
GazetaUrbana.ro > Actual > Cinci minute de reclamă la junk food îi determină pe copii să consume mai mult.
Actual

Cinci minute de reclamă la junk food îi determină pe copii să consume mai mult.

Data: 11 mai 2025 - 18:31
Zaharia Stancu 270
Distribuie
doar cinci minute de reclama la junk food determina copiii sa manance mai mult 6820d054eafab

Sursa foto: Google Images

Impactul publicității la junk food asupra consumului de calorii la copii

Un studiu recent a evidențiat că doar cinci minute de publicitate la junk food determină copiii să consume semnificativ mai multe calorii. Această cercetare a fost realizată pe un grup de 240 de tineri cu vârste între 7 și 15 ani din Marea Britanie.

Conform rezultatelor, copiii care au fost expuși la reclame pentru produse bogate în grăsimi saturate, zahăr și sare au mâncat în medie cu 130 de calorii mai mult pe parcursul zilei, echivalentul a două felii de pâine. Aceștia au consumat cu 58 de calorii mai mult în gustări și cu 73 de calorii mai mult la prânzul oferit, comparativ cu zilele în care au văzut reclame nealimentare.

Studiul, care va fi prezentat la Congresul european privind obezitatea de la Malaga, Spania, a arătat că efectul publicității asupra consumului de calorii a fost consistent, indiferent dacă reclamele erau pentru produse specifice sau generice de fast-food. De asemenea, tipul de reclamă – fie că era video, postare pe rețelele sociale, reclame podcast sau panouri publicitare – nu a influențat rezultatele.

Emma Boyland, profesor de marketing alimentar și sănătatea copilului la Universitatea din Liverpool și autorul principal al studiului, a subliniat că aceasta este prima cercetare care demonstrează că publicitatea alimentară de marcă are un impact direct asupra alegerilor alimentare ale copiilor. „Copiii nu mănâncă mai mult doar imediat după vizionarea reclamelor, ci continuă să mănânce mai mult și la masa de prânz, câteva ore mai târziu”, a adăugat ea.

Etichete:copiifoodjunkmancarereclama
Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent video criza politica efecte in lant asupra economiei creste robor cresc ratele iar aurul atinge niveluri record ce spun economistii 6820c5cbe7ae8 Criza politică generează efecte în lanț asupra economiei: creșterea ROBOR, majorarea ratelor și atingerea unor niveluri record pentru aur. Ce spun economiștii?
Articolul următor rezultate loto duminica 11 mai 2025 numerele extrase si premiile puse in joc de loteria romana 6820d75d79ee2 Rezultate LOTO – Duminică, 11 mai 2025. Numerele extrase și premiile oferite de Loteria Română.
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
video invatatoare din medgidia retinuta de politisti dupa ce a agresat grav un elev de 10 ani 6a16cc4a5d28e

Învățătoare din Medgidia, arestată de poliție pentru atacul violent asupra unui copil de 10 ani

11 iunie 2026 243
alexandru nazare este audiat ca martor la dna in dosarul vaccinurilor anti covid surse 6a16cafc4d2e0

Alexandru Nazare oferă mărturii la DNA în cadrul anchetei privind vaccinurile anti-COVID (Surse)

11 iunie 2026 268
revoltator statul i a luat inapoi alocatia fetitei din constanta moarta dupa o banala operatie de apendicita 6a16c59235159

Îngrijorător! Autoritățile au retras fondurile pentru fetița din Constanța, decedată în urma unei simple intervenții chirurgicale la apendice

11 iunie 2026 299
cum raspunde vergil chitac solicitarii de anulare a petrecerii inizio programata pe strada decebal 6a16c8c5b981c

Reacția lui Vergil Chițac față de cererea de anulare a evenimentului INIZIO de pe strada Decebal

11 iunie 2026 278
va anula vergil chitac petrecerea inizio de pe strada decebal reactia edilului dupa protestele locatarilor 6a16c53ebb068

Va renunța Vergil Chițac la evenimentul INIZIO de pe strada Decebal? Răspunsul primarului în urma nemulțumirilor locuitorilor

11 iunie 2026 187
romanii pe locul 4 in ue la numarul ore lucrate saptamanal eurostat 6a16c3eabe795

România, printre liderii Uniunii Europene în privința orei de muncă săptămânale

11 iunie 2026 212

Te-ar putea interesa și...

video radu miruta a vorbit din nou despre numirea conducerii romarm dupa ce seful companiei a spus ca bate campii nu s a respectat legea 6a09a2fe9bd4d
Actual

Radu Miruță revine asupra numirii conducerii ROMARM, comentând afirmațiile șefului companiei: „Nu s-a respectat legea”

17 mai 2026 305
zegrean despre procesul lui calin georgescu hotararea curtii va fi supusa recursului care se judeca daca ai noroc dupa un an 6773fa4d0affa
Actual

Zegrean, despre procesul lui Călin Georgescu: Hotărârea Curții va fi supusă recursului, care se va judeca, dacă ai noroc, după un an.

31 decembrie 2024 273
bolojan intrebat despre dezvaluirile lui ciucu despre atacurile venite de la psd oamenii s au saturat de balacarelile noastre 68e8140b4a9e3
Actual

Bolojan, comentând dezvăluirile lui Ciucu despre atacurile din partea PSD: „Oamenii s-au săturat de bălăcărelile noastre”

9 octombrie 2025 224
romania scapa de vize pentru statele unite eveniment oficial pentru includerea in visa waiver astazi la washington 6780e39d0218c
Actual

România obține eliminarea vizelor pentru Statele Unite: eveniment oficial pentru includerea în Visa Waiver, astăzi, la Washington

10 ianuarie 2025 280
gazetaurbană

GazetaUrbana.ro este sursa ta de încredere pentru știri relevante și actualizate.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE
Fii mereu la curent cu ce este important – GazetaUrbana.ro îți oferă știri clare și concise, adaptate ritmului tău de viață.
  • © 2024 gazetaurbana.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?