Hot News
Cristian Mungiu a fost distins cu Palme d’Or la Festivalul de Film de la Cannes – Primele impresii ale regizorului!
CS Medgidia finalizează play-off-ul și se pregătește pentru marea confruntare a barajului în Liga Națională!
Salvatori în acțiune: Peste 70 de vieți salvate, 32 de răniți transportați la spital
Zeci de mii de credincioși se adună la Șumuleu Ciuc de Rusalii. Pelerinajul, cel mai impunător din sud-estul Europei: „O adevărată revitalizare spirituală”
Elevii români strălucesc la Olimpiada Asiatică de Fizică 2026: trei medalii argintii, trei de bronz și o distincție onorifică!
CONTACT
GazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Citind: Importanța momentului din zi în care bem cafea: un studiu de zece ani oferă răspunsul
Distribuie
Caută
Font +/-Aa
GazetaUrbana.roGazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Urmați-ne
© 2024 gazetaurbana.ro
GazetaUrbana.ro > Showbiz > Importanța momentului din zi în care bem cafea: un studiu de zece ani oferă răspunsul
Showbiz

Importanța momentului din zi în care bem cafea: un studiu de zece ani oferă răspunsul

Data: 12 ianuarie 2025 - 22:41
Zaharia Stancu 466
Distribuie
cat de important este momentul din zi in care bem cafea un studiu pe zece ani ofera raspunsul 6784279db7ca3

Sursa foto: Google Images

Cât de important este momentul din zi în care bem cafea?

Un studiu recent publicat în European Heart Journal subliniază importanța momentului din zi în care consumăm cafea. Cercetările au arătat că persoanele care beau cafea dimineața au un risc semnificativ mai scăzut de mortalitate, în special din cauze cardiovasculare, comparativ cu cei care consumă cafea pe parcursul zilei.

Studiul, realizat de o echipă de cercetători de la Universitatea Tulane, a analizat peste 40.000 de adulți din Statele Unite pe parcursul a aproape un deceniu. Rezultatele au arătat că cei care consumau cafea doar dimineața aveau un risc cu 16% mai mic de a muri din orice cauză și cu 31% mai puțin probabil să decedeze din cauza bolilor cardiovasculare, în comparație cu cei care nu consumau cafea deloc.

Autorul principal al studiului, Lu Qi, a declarat: „Descoperirile noastre indică faptul că nu este important doar dacă bei cafea sau cât de multă bei, ci și momentul din zi în care o bei.” De asemenea, echipa de cercetare a observat că persoanele care beau cafea dimineața au un risc mai scăzut de mortalitate decât cei care o consumă în alte momente ale zilei.

O posibila explicație pentru aceste rezultate este că consumul de cafea în timpul după-amiezii sau seara poate perturba ritmurile circadiene și nivelul hormonilor precum melatonina, ceea ce poate afecta factorii de risc cardiovascular. Conform cercetătorilor, sunt necesare studii suplimentare pentru a valida aceste descoperiri și în alte populații.

În concluzie, studiul sugerează că momentul consumului de cafea este un factor important ce poate influența sănătatea cardiovasculară și mortalitatea generală.

Etichete:bolicafeacardiovasculareconsumde
Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent un barbat a fost injunghiat in abdomen intr o sala de jocuri din constanta in urma unui conflict 678425f0c45f7 Un bărbat a fost înjunghiat în abdomen într-o sală de jocuri din Constanța în urma unui conflict.
Articolul următor Atenționare de călătorie emisă de MAE pentru Republica Macedonia de Nord: ninsori abundente și polei
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
videofoto cristian mungiu a castigat palme dor la festivalul de film de la cannes primele declaratii ale regizorului 6a12cef9b5c17

Cristian Mungiu a fost distins cu Palme d’Or la Festivalul de Film de la Cannes – Primele impresii ale regizorului!

10 iunie 2026 174
cs medgidia a incheiat play off ul si se pregateste de barajul pentru liga nationala 6a12b1c5b2fef

CS Medgidia finalizează play-off-ul și se pregătește pentru marea confruntare a barajului în Liga Națională!

10 iunie 2026 310
val de interventii ale salvamontistilor peste 70 de persoane au fost salvate 32 au ajuns la spital 6a12cf6f05bd0

Salvatori în acțiune: Peste 70 de vieți salvate, 32 de răniți transportați la spital

10 iunie 2026 314
video sute de mii de credinciosi la sumuleu ciuc de rusalii pelerinajul cel mai mare din sud estul europei este o incarcare sufleteasca 6a12c865d66af

Zeci de mii de credincioși se adună la Șumuleu Ciuc de Rusalii. Pelerinajul, cel mai impunător din sud-estul Europei: „O adevărată revitalizare spirituală”

10 iunie 2026 182
succes pentru elevii romani la olimpiada asiatica de fizica 2026 trei medalii de argint trei de bronz si o mentiune de onoare 6a12b6cf22b24

Elevii români strălucesc la Olimpiada Asiatică de Fizică 2026: trei medalii argintii, trei de bronz și o distincție onorifică!

10 iunie 2026 249
desene animate farul a remizat la targoviste dar stoican si elevii sai s au facut de ras 6a12aab6b1e26

Desene animate: Farul a terminat la Târgoviște, dar Stoican și echipa sa s-au făcut de râs!

10 iunie 2026 198

Te-ar putea interesa și...

video pierderi uriase la bugetul de stat 266 de companii cu un minus de 25 miliarde de lei pe lista se afla nume grele din sectorul public 687fd9b23ba48
Politică

Pierderi uriașe la bugetul de stat: 266 de companii cu un minus de 2,5 miliarde de lei, incluzând nume grele din sectorul public.

22 iulie 2025 317
romanii vor putea cumpara titluri de stat online prin platforma ghiseul ro precizarile ministerului finantelor 67beeeaa06f5d
Actual

Românii vor putea cumpăra titluri de stat online, prin platforma Ghiseul.ro – Precizările Ministerului Finanțelor

26 februarie 2025 3.2k
Showbiz

Anunțul lui Virgil Ianțu după 25 de ani de televiziune, în care vorbește despre rolul său de tată și implicarea fiicei sale: „Cred că rolul unui tată este să inspire siguranță, integritate, curaj”

26 martie 2025 287
Showbiz

Imagine rară cu Horia Moculescu la 88 de ani. Cum arată acum artistul alături de fiica sa, Nidia.

19 martie 2025 407
gazetaurbană

GazetaUrbana.ro este sursa ta de încredere pentru știri relevante și actualizate.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE
Fii mereu la curent cu ce este important – GazetaUrbana.ro îți oferă știri clare și concise, adaptate ritmului tău de viață.
  • © 2024 gazetaurbana.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?