Hot News
USR: PSD trebuie să își asume responsabilitatea pentru slăbiciunile Armatei Române
Alertă alimentară: Salată de icre cu hering și ceapă retrasă din magazine din cauza unei bacterii periculoase
Investigație în urma dramei din Târgu Jiu: individul bănuit de dublă omucidere ar fi fost asociat cu un cult satanic
Știri de ultimă oră: Nicușor Dan, în urma incidentului cu drona de la Galați, anunță expulzarea consulului rus de la Constanța și închiderea consulatului
Oile din Băneasa: Un Spectacol Amuzant și Tragic în Fața Primăriei – Peste 100 de Oi S-au Așezat la Picioarele Autorităților!
CONTACT
GazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Citind: Slăbirea pe termen lung prin postul intermitent: Descoperirile unui nou studiu.
Distribuie
Caută
Font +/-Aa
GazetaUrbana.roGazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Urmați-ne
© 2024 gazetaurbana.ro
GazetaUrbana.ro > Showbiz > Slăbirea pe termen lung prin postul intermitent: Descoperirile unui nou studiu.
Showbiz

Slăbirea pe termen lung prin postul intermitent: Descoperirile unui nou studiu.

Data: 14 mai 2025 - 06:12
Zaharia Stancu 356
Distribuie
cum se poate slabi pe termen lung cu ajutorul postului intermitent ce arata un nou studiu 68241806db248

Sursa foto: Google Images

Cum se poate slăbi pe termen lung cu ajutorul postului intermitent

Un studiu prezentat la Congresul European al Obezității din Malaga a evidențiat efectele pozitive ale postului intermitent în rândul persoanelor supraponderale și obeze. Conform cercetării, participanții care au adoptat un model de alimentație cu restricție temporală, limitând consumul alimentar la un interval de opt ore, au reușit să slăbească și să mențină greutatea redusă pe termen lung.

Autoarea principală a studiului, Dr. Alba Camacho-Cardenosa de la Universitatea din Granada, a declarat că restricționarea intervalului de alimentație la opt ore, indiferent de ora din zi, timp de trei luni, poate conduce la o pierdere semnificativă în greutate pe o perioadă de cel puțin un an.

Rezultatele studiului

Studiul a implicat 99 de participanți și a fost realizat pe parcursul a 12 luni, având ca scop analiza efectelor pe termen lung ale postului intermitent. Participanții au fost împărțiți în patru grupuri, fiecare având un interval de alimentație diferit: un grup a mâncat într-un interval de 12 ore sau mai mult, în timp ce celelalte grupuri au restricționat alimentația la opt ore, începând fie înainte, fie după ora 13:00, sau au ales propriul interval de opt ore.

Rezultatele au arătat că grupurile cu alimentație restricționată au pierdut între 3 și 4 kg, comparativ cu o pierdere medie de doar 1,4 kg în rândul celor care au mâncat într-un interval mai mare de 12 ore. În plus, participanții care au respectat postul intermitent au avut reduceri semnificative ale circumferințelor taliei și șoldurilor, menținând pierderea în greutate chiar și după un an.

Beneficiile metodei

Postul intermitent se dovedește a fi o metodă eficientă și mai puțin obositoare decât numărarea caloriilor. Aproximativ 85% până la 88% dintre persoanele care au adoptat acest stil de alimentație au reușit să-l urmeze cu succes. Această abordare pare fezabilă pentru adulții cu supraponderabilitate sau obezitate care caută o soluție simplă pentru slăbire și menținerea greutății.

În concluzie, studiul sugerează că postul intermitent ar putea fi un instrument valoros în gestionarea greutății, însă sunt necesare cercetări suplimentare pentru a confirma aceste rezultate.

Cum se poate slăbi pe termen lung cu ajutorul postului intermitent

Un studiu recent coordonat de Dr. Jonatan Ruiz de la Universitatea din Granada a adus noi perspective asupra eficienței postului intermitent în procesul de slăbire pe termen lung. Conform cercetărilor, această metodă ar putea influența pozitiv gestionarea greutății, însă este nevoie de studii mai ample și cu o durată mai lungă pentru a valida rezultatele.

Dr. Maria Chondronikola, investigator principal la Universitatea Cambridge, a subliniat importanța aprofundării înțelegerii modului în care participanții respectă orele meselor, nivelul consumului caloric și impactul alimentației restricționate în timp asupra rezultatelor metabolice legate de obezitate. Aceste informații ar putea oferi o imagine mai clară asupra eficienței postului intermitent ca strategie de slăbire pe termen lung.

Etichete:dietăfastingobezitatepostslabit
Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent foto premiera fiat incepe productia primului automobil electric transformat in hibrid 682416d9c6cb1 Premieră: Fiat începe producția primului automobil electric transformat în hibrid
Articolul următor conceptul culege ti singur fructele ia amploare in romania ce reducere primesc clientii care merg direct in livezi sau pe plantatii 68241894b3cc5 Conceptul „Culege-ți singur fructele” câștigă popularitate în România. Ce reduceri pot obține clienții care merg direct în livezi sau pe plantații
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
usr psd trebuie sa raspunda pentru capabilitatile reduse ale armatei romaniei 6a1986911c822

USR: PSD trebuie să își asume responsabilitatea pentru slăbiciunile Armatei Române

11 iunie 2026 282
lot de salata de icre cu hering si ceapa rechemat de la consumatori dupa depistarea unei bacterii periculoase 6a198d95804d9

Alertă alimentară: Salată de icre cu hering și ceapă retrasă din magazine din cauza unei bacterii periculoase

11 iunie 2026 315
ancheta dupa tragedia din targu jiu barbatul suspectat de dubla crima ar fi avut legaturi cu un cult satanist 6a1974fcba414

Investigație în urma dramei din Târgu Jiu: individul bănuit de dublă omucidere ar fi fost asociat cu un cult satanic

11 iunie 2026 337
news alert nicusor dan dupa explozia dronei la galati consulul rus de la constanta a fost declarat persona non grata consulatul va fi inchis 6a197fbb41c0c

Știri de ultimă oră: Nicușor Dan, în urma incidentului cu drona de la Galați, anunță expulzarea consulului rus de la Constanța și închiderea consulatului

11 iunie 2026 304
foto video situatie comico tragica in baneasa peste 100 de oi au fost lasate in fata primariei au mancat si acum dorm 6a198460d012e

Oile din Băneasa: Un Spectacol Amuzant și Tragic în Fața Primăriei – Peste 100 de Oi S-au Așezat la Picioarele Autorităților!

11 iunie 2026 138
video presedintele nicusor dan consulul rus de la constanta a fost declarat persona non grata consulatul se va inchide 6a197d583a895

Nicușor Dan anunță: „Consulul rus de la Constanța a fost declarat persona non grata, iar consulatul va fi închis”

11 iunie 2026 186

Te-ar putea interesa și...

Showbiz

Mircea Bravo filmează la Cluj pentru noua sa comedie. Care este titlul și când va avea loc lansarea: „Abia așteptăm reîntâlnirea cu publicul”

30 martie 2025 569
Showbiz

Ana Baniciu s-a îmbolnăvit după ce a mâncat la un restaurant: „Sunt slăbită. Vine cineva să îmi facă perfuzii”

22 februarie 2025 344
Showbiz

Ilona Brezoianu a înlocuit-o pe Andreea Bălan în juriul „Te cunosc de undeva”. De ce actriței îi va fi greu în acest rol: „E un proiect foarte dificil”

21 ianuarie 2025 277
cat costa sa comanzi salata boeuf de la reastaurantul lui catalin scarlatescu o clienta a reactionat imediat am comandat mai multe produse 6772a7a0f14c4
Showbiz

Prețul salatei boeuf de la restaurantul lui Cătălin Scărlătescu. Reacția unei cliente: „Am comandat mai multe produse”

30 decembrie 2024 474
gazetaurbană

GazetaUrbana.ro este sursa ta de încredere pentru știri relevante și actualizate.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE
Fii mereu la curent cu ce este important – GazetaUrbana.ro îți oferă știri clare și concise, adaptate ritmului tău de viață.
  • © 2024 gazetaurbana.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?