Hot News
Axiopolis Cernavodă, învinsă în ultimele momente ale meciului cu SC Popești-Leordeni
Familia a dezvăluit cauza morții actriței Diane Keaton
ALERTĂ! Incendiu la o locuință din Rasova
Reacția Prefectului Capitalei după ce Distrigaz a detectat alte scăpări de gaze în zona Calea Rahovei: „Să nu facem o isterie în masă”
România află în sfârșit când poate începe producția locală de obuziere K9 Thunder, evaluată la 1 miliard de dolari
CONTACT
GazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Citind: Producătorii majori de cosmetice de lux își concentrează atenția asupra pieței din India ca „ultimul bastion” de expansiune.
Distribuie
Caută
Font +/-Aa
GazetaUrbana.roGazetaUrbana.ro
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Caută
  • Politică
  • Local
  • Actual
  • Economic
  • Extern
  • Showbiz
  • Sănătate
  • Sport
Urmați-ne
© 2024 gazetaurbana.ro
GazetaUrbana.ro > Economic > Producătorii majori de cosmetice de lux își concentrează atenția asupra pieței din India ca „ultimul bastion” de expansiune.
Economic

Producătorii majori de cosmetice de lux își concentrează atenția asupra pieței din India ca „ultimul bastion” de expansiune.

Data: 21 august 2025 - 11:24
Zaharia Stancu 311
Distribuie
marii producatori de cosmetice de lux mizeaza pe piata din india ca ultimul bastion de crestere 68a6e4f602828

Sursa foto: Google Images

Marii producători de cosmetice de lux mizează pe piața din India

Marii producători de cosmetice de lux, inclusiv grupul japonez Shiseido și grupul francez L’Oreal, își intensifică activitățile în India, considerând această țară drept o piață cheie pentru creșterea vânzărilor în contextul în care vânzările stagnează în economiile dezvoltate, conform unui raport Reuters.

Firma de consultanță Kearney prezice că piața indiană de produse de frumusețe premium va crește de la 800 de milioane de dolari în 2023 la patru miliarde de dolari până în 2035, stimulată de tineri cu abilități în social media și de creșterea veniturilor disponibile. Aceasta sugerează un potențial semnificativ de expansiune.

Sameer Jindal, director la banca de investiții Houlihan Lokey, afirmă că „India este ultimul bastion de creștere pentru produsele de frumusețe premium” și că consumatorii indieni sunt deschiși să încerce noi produse. Gigantul american Estee Lauder anticipează o creștere puternică pe termen lung în India, în timp ce se confruntă cu vânzări modeste în cele două Americi și Asia-Pacific.

Rohan Vaziralli, directorul de țară al Estee Lauder, a menționat că India este considerată una dintre piețele emergente prioritare, având în vedere populația de peste 1,4 miliarde de locuitori, și că planurile companiei vizează 60 de milioane de femei indiene.

Chiar dacă marii jucători globali trebuie să adapteze produsele pentru condițiile climatice din India, competiția din partea mărcilor locale este limitată. Kearney a identificat doar două firme locale, Forest Essentials și Kama Ayurveda, ca posibili rivali serioși, accentuând că acestea reprezintă mai puțin de 10% din vânzările totale de produse de frumusețe premium în India, comparativ cu 40% în piețele mature precum China, Japonia și Coreea de Sud.

În plus, bugetele mari de marketing ale jucătorilor globali oferă un avantaj competitiv în fața mărcilor locale. Estee Lauder analizează modelele de vânzări online și plănuiește să lanseze produse specifice, precum kohl, care este popular printre consumatoarele indiene. De asemenea, L’Oreal intenționează să investească mai mult în India, capitalizând pe dorința tinerelor consumatoare pentru produse de frumusețe cu competențe digitale.

Marii producători de cosmetice de lux își îndreaptă atenția spre India

Marii producători de cosmetice de lux își concentrează eforturile asupra pieței din India, considerând-o un „ultim bastion” de creștere. De exemplu, grupul japonez Shiseido, cu o tradiție de peste 150 de ani, a lansat marca NARS pe platforma indiană de comerț electronic Nykaa și urmărește să își extindă prezența pe subcontinent.

În același timp, gigantul Amazon a observat o cerere în creștere pentru produsele de frumusețe în India și își propune să introducă mai multe mărci pe această piață, conform declarațiilor lui Siddharth Bhagat, directorul din India al companiei americane de e-commerce.

Aceste inițiative subliniază importanța strategică a Indiei în planurile de expansiune ale marilor branduri de cosmetice de lux, care încearcă să imite succesul vânzărilor de produse de frumusețe din Coreea de Sud, prin adaptarea ofertelor la preferințele locale.

Distribuie acest articol
Facebook Twitter E-mail Imprimare
Articolul precedent drogatul de la 2 mai 10 ani de inchisoare decizia instantei este definitiva 68a6e4f5f399d Drogatul de la 2 Mai, 10 ANI de ÎNCHISOARE! Decizia instanței este irevocabilă!
Articolul următor ai dreptul la bon fiscal anaf lanseaza campanie de informare pentru clientii horeca 68a6e53433124 Ai dreptul la bon fiscal: ANAF inițiază o campanie de informare pentru clienții HORECA
Lasa un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele

Știri
axiopolis cernavoda invinsa la ultima faza a meciului cu sc popesti leordeni 68fd3c0fd5922

Axiopolis Cernavodă, învinsă în ultimele momente ale meciului cu SC Popești-Leordeni

25 octombrie 2025 303
cauza mortii actritei diane keaton a fost dezvaluita de familie 68fd3622f39d9

Familia a dezvăluit cauza morții actriței Diane Keaton

25 octombrie 2025 241
alerta incendiu la o casa din rasova 68fd31219369b

ALERTĂ! Incendiu la o locuință din Rasova

25 octombrie 2025 307
exclusiv reactia prefectului capitalei dupa ce distrigaz a detectat alte scapari de gaze in zona calea rahovei sa nu facem o isterie in masa 68fd288194b88

Reacția Prefectului Capitalei după ce Distrigaz a detectat alte scăpări de gaze în zona Calea Rahovei: „Să nu facem o isterie în masă”

25 octombrie 2025 283
romania afla in sfarsit cand poate incepe productia locala de obuziere k9 thunder in valoare de 1 miliard de dolari 68fd2179a10b9

România află în sfârșit când poate începe producția locală de obuziere K9 Thunder, evaluată la 1 miliard de dolari

25 octombrie 2025 154
mesaje de la multi ani pentru aniversarea onomastica de sfantul dumitru indemnul preotului pentru sarbatoritii zilei de 26 octombrie 68fd1a710e2fe

Mesaje de „La mulți ani” pentru aniversarea onomastică de Sfântul Dumitru. Sfaturi ale preotului pentru sărbătoriții zilei de 26 octombrie.

25 octombrie 2025 169

Te-ar putea interesa și...

fuziunea de 191 miliarde de dolari dintre vodafone si three a obtinut aprobarea autoritatii britanice de reglementare 6751838b0b3c3
Economic

Aprobarea autorității britanice de reglementare pentru fuziunea de 19,1 miliarde de dolari dintre Vodafone și Three

5 decembrie 2024 371
ultima ora raiffeisen bank romania le a inchis conturile mai multor cetateni rusi rezidenti printre care 2 fosti sefi mechel 6825105ab1ce2
Economic

Raiffeisen Bank România a închis conturile mai multor cetățeni ruși rezidenți, inclusiv 2 foști șefi Mechel

15 mai 2025 277
bolojan si a numit ca director de cabinet o tanara liberala fosta membra in ca uri la companii de stat din energie si sefa la posta romana 686d4c677ca2b
Economic

Bolojan a numit director de cabinet o tânără liberală, fostă membră în consiliile de administrație ale companiilor de stat din energie și fostă șefă la Poșta Română.

8 iulie 2025 321
retrogradarea ratingului sua de catre moodys provoaca o unda de soc in randul investitorilor anuntul sefului trezoreriei sua 682aecd47e821
Economic

Retrogradarea ratingului SUA de către Moody’s generează reacții puternice în rândul investitorilor. Declarațiile șefului Trezoreriei SUA

19 mai 2025 204
gazetaurbană

GazetaUrbana.ro este sursa ta de încredere pentru știri relevante și actualizate.

FACEBOOK
Twitter
YOUTUBE
Fii mereu la curent cu ce este important – GazetaUrbana.ro îți oferă știri clare și concise, adaptate ritmului tău de viață.
  • © 2024 gazetaurbana.ro
  • Contact
  • Politica de confidenţialitate
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?